RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

خدمات سوپرمارکت مالی دی به‌زودی آنلاین می‌شود

۱۴:۵ - ۱۴۰۰/۹/۱۰کد خبر: 329819
ایستانیوز:خدمات سوپرمارکت مالی دی به‌زودی علاوه بر شعب، از طریق اپلیکیشن آنلاین نیز ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در نشست گروه مالی بانک دی با عنوان «معرفی خدمات سوپرمارکت مالی دی» که در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس برگزار شد، مهدی عسگری، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه گروه مالی دی گفت: گروه مالی دی در قالب سوپرمارکت مالی، سبد یا مجموعه‌ای از خدمات مالی را از طریق شعب بانک دی در اختیار مشتریان قرار داده است. 
 
وی افزود: راه‌اندازی سوپر مارکت مالی یک ایده خلاقانه بوده که یک ترند جهانی است و در این حوزه تاکنون فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است. در ایران برخی بانک‌ها به این مجموعه پیوسته‌اند و این خدمات را ارائه می‌دهند.
 
عسگری با اشاره به اهداف اصلی راه‌اندازی این سوپر مارکت مالی، افزود: سوپرمارکت مالی با محور ارائه مجموعه‌ای از خدمات بازار سرمایه، بازار پول و بازار مالی شکل گرفته که شامل ارائه خدمات ارزی و صرافی، خدمات بیمه‌ای، کارگزاری در کنار ارائه خدمات بانکی در شعب بانک دی است.
 
وی ادامه داد: سوپرمارکت مالی بانک دی در حال حاضر در دو شعبه ارائه می‌شود اما در هفته‌های آینده تعداد قابل توجهی از شعب، این خدمات را ارائه خواهند کرد.
 
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه گروه مالی دی تصریح کرد: بنا داریم ارائه همه خدمات سوپرمارکت مالی دی را به صورت مجازی نیز در قالب یک اپلیکیشن و سایت مرکزی ارائه کنیم.
 
در این نشست، سجاد رامندی، عضو هیئت‌عامل و مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی نیز گفت:  بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صدد هستیم خدمات سوپرمارکت مالی از جمله فروش انواع بیمه‌نامه‌ها را در ۶۰ باجه بانک دی که در مراکز بنیاد شهید فعال هستند نیز ارائه دهیم تا زمانی که خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران به مراکز بنیاد مراجعه می‌کنند، بتوانند خدمات کارگزاری، بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری را به صورت مطلوب دریافت کنند.
 
وی گفت: هم‌اکنون آموزش‌های لازم مرتبط با خدمات سوپرمارکت مالی به کارکنان بانک دی ارائه شده است و امیدواریم تمام شعب بانک دی در آینده این خدمات را ارائه کنند.
 
غلام‌حسن آرمات، مدیرعامل کارگزاری بانک دی نیز در این نشست گفت: در سوپرمارکت مالی همه خدمات شرکت‌های لیزینگ، بیمه و سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین مقرر است از امکانات شعب ارزی بانک دی به عنوان واحدی از صرافی نیز استفاده شود و خدمات نقل و انتقال و انجام امور حواله‌ای در داخل شعب نیز رخ دهد.
 
سیدمهدی حجازی، مدیرعامل شرکت امید بنیان دی نیز گفت: حضور بیمه دی در شعب بانک‌ موجب می‌شود تا ریسک سرمایه‌گذاری برای مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش یابد و از این طریق همچنین خدمات ویژه‌ای به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارائه شود.
 
وی افزود: بیمه دی بیش از هشت هزار مرکز خدمات درمانی را تحت پوشش دارد. بر همین اساس می‌تواند بهترین خدمات را در حوزه درمان ارائه دهد و با توجه به رضایتمندی مشتریان تلاش داریم خدمات را به صورت آنلاین ارائه دهیم.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *