RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مزیت رقابتی بانک دی است

۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۹/۷کد خبر: 329724
ایستانیوز:معاون امور بین‌الملل، پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مشتریان را یکی از مزیت‌های رقابتی شعب در بازاریابی و جذب منابع ارزی دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، نادر حسن‌پور در نشست برخط با رؤسا و معاونان شعب ارزی این بانک که با هدف تبیین اهداف و سیاست‌ها و کارنامه عملکردی شعب ارزی در  سال ۱۴۰۰ برگزار شد، با اشاره به لزوم آگاهی شعب از استراتژی‌های کلان و اهداف استراتژیک ارزی بانک گفت: مهمترین هدف استراتژیک بانک دی در حوزه ارزی، تمرکز بر ارائه خدمات کارمزدی به مشتریان و رشد درآمدهای غیرمشاع برای حرکت بانک در مسیر سودآوری پایدار است.
معاون امور بین‌الملل بانک دی، «بازاریابی رابطه‌مند» را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطه‌مند به یک رکن اساسی بانکداری تبدیل شده است به گونه‌ای که بانک‌ها با برقراری رابطه‌ای صمیمی و دوستانه با مشتری و پاسخگویی سریع به نیازها و انتظارات وی، تعهد و وفاداری مشتری را به برند خود تعمیق می‌بخشند و به عنوان مشاوری امین، در  رابطه‌ای طولانی‌مدت با مشتری، مجموعه خدمات ریالی و ارزی خود را به آنان ارائه می‌کنند.
حسن‌پور تصریح کرد: مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تا حد زیادی وابسته به آموزش کارکنان است که برای برآورده کردن نیازهای همکاران، ارائه آموزش‌های تخصصی به کارکنان شعب ارزی در دستور کار قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و مساعدت معاونت اعتبارات سقف تعهدات شعب افزایش یابد.
در این نشست، همکاران شعب ارزی به بیان فرصت‌ها و چالش‌های موجود در حوزه خدمات ارزی بانک پرداختند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *