RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

حمایت بیمه سامان از رویداد طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی

۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۸/۱۹کد خبر: 329334
ایستانیوز: آیین دومین دوره جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی با حمایت شرکت بیمه سامان برگزار شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، در این رویداد که با حضور دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، دکتر حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی ، احمد رضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان و جمعی از فعالان هنرصنعت بسته بندی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، برگزیدگان در دو بخش «ایده» و «محصول» معرفی و تجلیل شدند.
این دوره از جایزه ملی طراحی بسته بندی همراه با شعار سازمان جهانی بسته بندی یعنی «کیفیت بهتر زندگی به واسطه بسته بندی بهتر برای افراد بیشتر» به همت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استانداری تهران و دانشگاه علم و فرهنگ برپا شد.
هدف از برپایی این رویداد، ایجاد ساختارهای منظم و هدفمند میان هنرمندان، تولید‌کنندگان صنایع‌فرهنگی، طراحان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان عمده محصولات متنوع فرهنگی در داخل کشور بود.
همچنین ایجاد شبکه منظم چندسویه در بین طراحان، تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی، ایجاد سازوکار مناسب برای نهادینه کردن صنعت بسته‌بندی در حوزه محصولات فرهنگی، رونق بخشیدن به کسب‌و‌کار و ایجاد فضای کاری جدید در قالب استارت‌آپی نوین به‌منظور ثروت‌آفرینی، ایجاد انگیزه در بین تولید‌کنندگان به بهره‌گیری و استفاده گسترده و معنا‌دار از بسته‌بندی در تکمیل فرآیند تولید، تقویت ظاهر مناسب بسته‌بندی محصولات فرهنگی به‌عنوان عامل بصری بازاریابی محصول و گسترش فضای رقابت، نوآوری و خلاقیت در عرضه محصولات فرهنگی در قالب بهترین پوشش و بسته‌بندی مد نظر برگزار کنندگان آن بوده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *