RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

پرداخت خسارت ۳۵ میلیاردی آتش سوزی توسط بیمه رازی

۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۸/۱۹کد خبر: 329331
ایستانیوز:مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه رازی با اعلام این که این شرکت از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۱۰ میلیارد ریال حق بیمه آتش سوزی تولید و حدود ۳۵ میلیارد ریال خسارت در این رشته پرداخت کرده است،‌ گفت: این تناسب مطلوب میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی، ناشی از مدیریت صحیح ریسک شبکه فروش شرکت است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، رضا بیگدلی در بیست و دومین برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت و با حضور بیش از ۱۲۰۰ مخاطب پخش می‌شد، با بیان این که ماهیت خسارت آتش سوزی، شدت بالا و تواتر کم است،‌ بر لزوم رسیدگی سریع به خسارت های رخ داده در این حوزه تاکید کرد و افزود: تلاش ما این است که فرایند ارزیابی خسارت آتش سوزی در بیمه رازی به حداقل رسیده و خسارت زیان دیده به طور کامل مطابق با قرارداد جبران شود.
او افزایش ارزش دارایی بیمه گزاران به دلیل وجود تورم و بلاخیز بودن کشورمان در حوزه حوادث طبیعی را از ضرورت های موجود برای خرید بیمه نامه آتش سوزی مسکونی و صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی در زمینه بیمه آتش سوزی از توانمندی های بالایی برخوردار است و همین باعث شده است که عملکرد آن نسبت به متوسط صنعت بیمه مطلوب تر باشد.
مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه رازی با اشاره به این که صدور بیمه نامه برای انبارهای نگهداری کالا منوط به ثبت دارایی انبار در سامانه جامع انبارهاست،‌ اظهار کرد: نرم افزار شرکت بیمه رازی نیز به این سامانه متصل است، بنابراین امکان صدور بیمه نامه آتش سوزی برای انبار نگهداری کالای قاچاق وجود ندارد.
وی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی صدور الحاقیه برای بیمه نامه آتش سوزی پنج ساله که محصول منحصر به فرد بیمه رازی است، گفت: مشکل نرم افزاری این بخش تا حدودی برطرف شده و در بخش های باقی مانده نیز در حال پیگیری است.
بیگدلی همچنین با اشاره به این که شرکت بیمه رازی، نخستین شرکت بیمه است که صدور وب سرویس بیمه آتش سوزی را فعال کرده است، گفت: بر این اساس نماینده شرکت می تواند با استفاده از سامانه همراز، بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی را در هر زمان و هر مکان صادر کند.
دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره فروش بیمه نامه این شرکت از ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ اسفند ماه، گفت: کسانی که در این مدت بیمه نامه آتش سوزی و بیمه نامه عمر بیمه رازی را خریداری کنند، در قرعه کشی از امتیاز ویژه برخوردار خواهند شد و نیز نمایندگان فعال طی دوران جشنواره، به قید قرعه جایزه دریافت خواهند کرد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به آقای مشکلاتی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *