RSS
امروز دوشنبه ، ۸ آذر ۱۴۰۰
آخرین اخبار

ارزی که برای بورس تبدیل به ریال نشد!

تمرکز بر کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین

برقراری مستمری از کار افتادگی «غیرحضوری» شد

روند صعودی تورم ادامه دارد

سهامداران نقدینگی جدیدی وارد بازار نکنند

دستور شایان برای تسهیل در پرداخت تسهیلات

متوسط قیمت هر متر مسکن در تهران ۳۲ میلیون تومان شد

صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابزاری برای کاهش ریسک در بازار سرمایه

خرید کالای بادوام ایرانی با تسهیلات طلوع موسسه اعتباری ملل

پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب بانک توسعه صادرات

بازار سرمایه استارتاپی شد

قهرمانان مسابقات فوتبال گل کوچک بیمه آسیا مشخص شدند

اعلام نرخ ارز بدون نام صرافی ممنوع شد

اعتبار وام ودیعه مسکن تمام شد

بزرگ‌ترین بدهکار بانکی کیست؟

رونمایی از نخستین بانک دیجیتال،به زودی

افزایش سود واسطه‌گری پولی بانک اقتصادنوین

حضور بانک رفاه در نمایشگاه اینوکس

ابلاغ شرایط بخشودگی سود اقساط وام از سوی بانک مرکزی

بازار سرمایه در سراشیبی

معارفه مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثرکرمانشاه

حضور شرکت بیمه آسماری در کیش اینوکس ۲۰۲۱

ETFهای سودساز؛ سرمشق سهامداران

پذیره‌نویسی سهام چهار شرکت بیمه‌ای به تعویق افتاد

دولت به چند نرخی بودن ارز پایان دهد

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید

۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۸کد خبر: 328789
ایستانیوز: در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، نخستین دوره "جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی" با حضور شرکت ها و سازمان های بزرگ اقتصادی و تجاری کشور ، با هدف "کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها"  در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و در این مراسم " نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی" از سوی هیات داوران به بیمه ایران اهداگردید.
 
 مهمترین اقدامات این رویداد عبارت از " ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو"  ، "برگزاری دوکارگاه آموزشی درون وبرون سازمانی " و "انتشار ویژه نامه روابط عمومی ومسئولیت اجتماعی " بود.
 
گفتنی است : مسئولیت اجتماعی  یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.
 
 شرکت سهامی بیمه ایران در چارچوب ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه در دوران سخت شیوع کرونا و تلاش همگانی برای مهار آن،  علاه بر اهدای  یک دستگاه سی تی اسکن به وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ، نسبت به طراحی بیمه مخصوص مدافعین سلامت کشور، تفاهم نامه با انجمن خیرین مدرسه ساز و ارسال تجهیزات و مخازن آبرسانی برای مناطق محروم خوزستان نیز اقدام نموده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *