RSS
امروز دوشنبه ، ۱۵ آذر ۱۴۰۰
آخرین اخبار

عزم چادرملو برای اشتغال ۲۰ هزار نفر

بانک کارآفرین ۳۱۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد

ابزارهای متعدد بانک ملت برای تامین مالی صنعت پتروشیمی

نظارت الکترونیک بر بانک‌ها

مقابله با‌ خلق پول و تورم ‌با کاهش ناترازی بانک‌ها‌

رها‌شدگی سهام عدالت‌ در بازار سرمایه

ادامه بورسی شدن استارت‌آپ‌ها

پیش‌بینی‌ها از عملکرد موسسه ملل تا ۱۴۰۴

حرکت به سوی فرآیندهای دیجیتالی و مدل‌های نوآورانه کسب و کار در صنعت بیمه یک ضرورت است

موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است

اهالی بازار؛ دوستدار حذف محدودیت‌های دامنه نوسان قیمت

خبر خوش دولت به واحدهای تولید؛ ۵ درصد معافیت مالیاتی

خوراک فقرا و ثروتمندان ایرانی

چاپ پول متوقف نشده است

چرا اقتصاد ایران رانتی شده است؟

تمدید اجرای قانون حذف سود مرکب

کدام خوراکی‌ها قیمت بیشتری از گوشت دارند؟

«اومیکرون» و بازی با آتش...

واردات خودرو در ازای صادرات کارایی دارد؟

قانون حداقل دستمزد اصلاح می‌شود؟

رویکرد بانک سینا کمک به توسعه پایدار و کاهش محرومیت در مناطق محروم است

توجه به "مشتری مداری" از راهکارهای توسعه اخلاق حرفه ای است

ابعاد نوگرایی در صنعت بیمه

لزوم تسریع در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

خبرنگار "ترقی اقتصادی" برگزیده جشنواره بیمه در رسانه شد

ارائه متنوع ترین خدمات «کارتی» از سوی بانک ملی

۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۷/۲۷کد خبر: 327798
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک از متنوع ترین خدمات «کارتی» در نظام بانکی برخوردار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، ‌محمد رضا حسین زاده با بیان این که اکنون بسیاری از خدمات بانک ملی ایران با استفاده از ملی کارت های شخصی سازی شده، تجاری کارت و ملی کارت ارزی ارائه می شود، اظهار کرد: توریست کارت، ملی کارت خانواده، هدیه کارت، کارت جوانان هلال احمر، کارت اعتباری، پیوند کارت، بن کارت، کارت پرداخت تسهیلات و کارت مجازی در واحدهای حقیقی و مجازی بانک ملی ایران قابل دریافت است.
به گفته او،‌ دارندگان انواع کارت های بانک ملی ایران می توانند  از خدمات و تجهیزات متنوع خود بانک، خود دریافت، کیوسک، کش لس، پایانه های اینترنتی و فروشگاهی و اپلیکیشن ها و... مستقر در شعب بانک و یا بر بستر اینترنت استفاده کنند. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *