RSS
امروز سه شنبه ، ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آخرین اخبار

عزم چادرملو برای اشتغال ۲۰ هزار نفر

بانک کارآفرین ۳۱۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد

ابزارهای متعدد بانک ملت برای تامین مالی صنعت پتروشیمی

نظارت الکترونیک بر بانک‌ها

مقابله با‌ خلق پول و تورم ‌با کاهش ناترازی بانک‌ها‌

رها‌شدگی سهام عدالت‌ در بازار سرمایه

ادامه بورسی شدن استارت‌آپ‌ها

پیش‌بینی‌ها از عملکرد موسسه ملل تا ۱۴۰۴

حرکت به سوی فرآیندهای دیجیتالی و مدل‌های نوآورانه کسب و کار در صنعت بیمه یک ضرورت است

موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است

اهالی بازار؛ دوستدار حذف محدودیت‌های دامنه نوسان قیمت

خبر خوش دولت به واحدهای تولید؛ ۵ درصد معافیت مالیاتی

خوراک فقرا و ثروتمندان ایرانی

چاپ پول متوقف نشده است

چرا اقتصاد ایران رانتی شده است؟

تمدید اجرای قانون حذف سود مرکب

کدام خوراکی‌ها قیمت بیشتری از گوشت دارند؟

«اومیکرون» و بازی با آتش...

واردات خودرو در ازای صادرات کارایی دارد؟

قانون حداقل دستمزد اصلاح می‌شود؟

رویکرد بانک سینا کمک به توسعه پایدار و کاهش محرومیت در مناطق محروم است

توجه به "مشتری مداری" از راهکارهای توسعه اخلاق حرفه ای است

ابعاد نوگرایی در صنعت بیمه

لزوم تسریع در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

خبرنگار "ترقی اقتصادی" برگزیده جشنواره بیمه در رسانه شد

مدیرعامل بانک ملی ایران:

بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد

۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۷/۱۸کد خبر: 327569
ایستانیوز: مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست بررسی عملکرد شش ماه نخست امسال ادارات امور و شعب مستقل بانک که به صورت وبیناری برگزار شد، گفت:بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد و همکاران از ابتکار عمل غافل نشوند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در این نشست که با حضور مدیران امور، تنی چند از روسای ادارات کل، روسای ادارات امور شعب، روسای حوزه ها، شعب مستقل و ممتاز سراسر کشور برگزار شد، با اشاره بر صدور برخی احکام برای اعضای هیات عامل با هدف هم افزایی همکاران در جهت اعتلای بانک افزود: اعضای هیات عامل در حوزه منابع، مصارف، وصول مطالبات، جذب مشتریان جدید و... به کمک معاونت امور شعب خواهند پرداخت.
 
وی با اشاره به افزایش نیاز بانک به منابع تصریح کرد: با توجه به افزایش مصارف، نیاز ما به منابع نیز بیشتر شده است و اولویت باید سپرده های جاری، ارزان قیمت، کوتاه مدت و سپس بلندمدت باشد. حسین زاده با بیان اینکه انتظار داریم همکاران تلاش کنند مطابق برنامه به اهداف و سیاست های ابلاغی دست یابیم، تاکید کرد: ظرفیت و پتانسیل بانک ملی ایران در هیچ بانک دیگری دیده نمی شود و از این رو انتظار بیشتری از همکاران می رود.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه علی رغم تکالیف سنگین روی دوش بانک ها بحث سودآوری آنها مطرح است، گفت: متاسفانه هنوز هم برخی شعب بانک به اخذ حداقل کارمزدها بی توجه هستند که این امر زیر پا گذاشتن حقوق بانک است.
 
وی خاطر نشان کرد: از مدیران امور شعب درخواست داریم بیش از پیش در کنار واحدها و ادارات باشند و کارنامه عملکردی بهتری نسبت به گذشته تحویل دهند. حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک نیز با بیان اینکه واحدها باید برنامه محوری کارکنان را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: سهمیه بندی تجهیز منابع را در دستور کار قرار خواهیم داد.
 
وی با بیان اینکه سپرده های بخش  LCو ضمانتنامه های ارزی باید ۱۵ درصد از کل سپرده های بانک باشند، افزود: مدیران ستادی باید پشتیبانی بیشتری از شعب داشته باشند. معاون شعب بانک با تاکید بر اینکه باید جایگاه بانک در بخش اعتبارات اسنادی ارتقا یابد، بیان کرد: اعتبارات اسنادی باید در حوزه ریال صورت گیرد.
 
در پایان این نشست شاخص های عملکردی در بخش سودآوری، منابع، مصارف، مطالبات غیر جاری و... تشریح شد و اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه، مجید جعفریان رییس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، بهرام واقفی رییس اداره بازاریابی و امور مشتریان،  حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی سید رضا خادمی معاون اداره امور شعب غرب تهران توضیحاتی را ارایه کردند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *