RSS
امروز سه شنبه ، ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آخرین اخبار

عزم چادرملو برای اشتغال ۲۰ هزار نفر

بانک کارآفرین ۳۱۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد

ابزارهای متعدد بانک ملت برای تامین مالی صنعت پتروشیمی

نظارت الکترونیک بر بانک‌ها

مقابله با‌ خلق پول و تورم ‌با کاهش ناترازی بانک‌ها‌

رها‌شدگی سهام عدالت‌ در بازار سرمایه

ادامه بورسی شدن استارت‌آپ‌ها

پیش‌بینی‌ها از عملکرد موسسه ملل تا ۱۴۰۴

حرکت به سوی فرآیندهای دیجیتالی و مدل‌های نوآورانه کسب و کار در صنعت بیمه یک ضرورت است

موفقیت سازمان در گرو فعالیت های تیمی است

اهالی بازار؛ دوستدار حذف محدودیت‌های دامنه نوسان قیمت

خبر خوش دولت به واحدهای تولید؛ ۵ درصد معافیت مالیاتی

خوراک فقرا و ثروتمندان ایرانی

چاپ پول متوقف نشده است

چرا اقتصاد ایران رانتی شده است؟

تمدید اجرای قانون حذف سود مرکب

کدام خوراکی‌ها قیمت بیشتری از گوشت دارند؟

«اومیکرون» و بازی با آتش...

واردات خودرو در ازای صادرات کارایی دارد؟

قانون حداقل دستمزد اصلاح می‌شود؟

رویکرد بانک سینا کمک به توسعه پایدار و کاهش محرومیت در مناطق محروم است

توجه به "مشتری مداری" از راهکارهای توسعه اخلاق حرفه ای است

ابعاد نوگرایی در صنعت بیمه

لزوم تسریع در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

خبرنگار "ترقی اقتصادی" برگزیده جشنواره بیمه در رسانه شد

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعب تهران

۱۰:۸ - ۱۴۰۰/۷/۳کد خبر: 327235
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت بیمه دی به همراهی تعدادی از معاونان و مدیران ستاد، از شعب شرق، ایثار و نمونه مرکزی بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  در این بازدید محمدرضا کشاورز ضمن اشاره به دستاوردهای بدست آمده شرکت در سال های اخیر، افزود: در مرحله دوم رشد که در اسناد و برنامه های شرکت از آن با عنوان «منحنی دوم رشد» یاد می شود، لازم است همکاران با دقت مواردی که برای دستیابی به این اهداف تبیین شده است را مد نظر قرار دهند. تغییر نگرش کارکنان و توجه ویژه به خدمات محوری نواندیشانه، بیمه داری نوین و مشارکت همه کارکنان در سطوح مختلف برای اداره هرچه بهتر شرکت، از جمله مواردی است که تلاش مضاعف همکاران را می طلبد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر اصول مشتری مداری، اظهار داشت: ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان یکی از مهم ترین اصول شرکت است که انتظار دارم علاوه بر پایبندی همه همکاران به این مهم، با ارائه پیشنهاد برای ارتقای خدمات، در پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.
در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه بهترین جلسات، جلساتی است که با حضور همکاران شعب و شبکه فروش برگزار می شود، طی نشستی صمیمانه، دیدگاه ها و نظرات همکاران شعب بررسی نمود.‌

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *