RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

گام های بلند شرکت توان آفرینان در صنعت بیمه

۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۶/۳۰کد خبر: 327149
ایستانیوز: شرکت توان آفرینان آرامش فردا (کارانت) با هدف جذب و توانمند سازی شبکه فروش با شرکت بیمه کارآفرین، تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، این شرکت در سال 1398 با هدف توسعه و توانمندسازی شبکه فروش فعالیت خود را آغاز کرده و پس از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت بیمه سامان، اکنون توانسته است با معرفی خدمات قابل ارائه با شرکت بیمه کارآفرین درجهت جذب و افزایش توانمندی نمایندگان جنرال آیین نامه 75 و نمایندگان عمر آیین نامه 96 و بازاریاب ها قرارداد همکاری منعقد کند.
 
سعیدی، مدیرعامل شرکت کارانت درباره فعالیت این شرکت اظهارداشت: شبکه فروش نیازمند بروز رسانی و راهبری در حوزه بازاریابی، فروش و آموزش های مستمر مهارتی و انگیزشی بوده و دراین راستا اقدام به راه اندازی پورتال جامعی نموده ایم تا تمامی عوامل فروش صنعت بیمه از خدمات قابل ارائه در زمینه های منتورینگ، کوچینگ و ایونت های آموزشی انگیزشی به صورت مجازی یا حضوری بهره مند شوند و قصد داریم تا آموزش های اینشورتک را جهت شبکه فروش به صورت کاملا کاریردی اجرا کنیم.
 
وی افزود: توسعه شبکه فروش باید با افزایش عوامل فروش بازاریاب یا نماینده های عمر آیین نامه 96صورت پذیرد و این تنها راهکار توسعه فروش محصولات بیمه ای به ویژه در حوزه بیمه های زندگی و درمان خانواده خواهد بود و با این رویکرد، شرکت های بیمه ای به شبکه ای پایدار خواهند رسید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *