RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

بیمه‌های عمر و زندگی بیمه پارسیان ارمغانی برای آینده شما و فرزندانتان

۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۶/۳۰کد خبر: 327146
ایستانیوز:بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص سطح توانگری مالی بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۰، اعلام کرد که همچنان در سطح اول صنعت بیمه قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بیمه پارسیان خدمات و طرح‌های ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان از جمله بیمه‌نامه‌هایی است که با برنامه ریزی و سرمایه گذاری طولانی مدت می‌تواند، خاطری آسوده را ایجاد کند و کنار شما و حتی عزیزان شما باشد. بیمه‌های عمر اندوخته ساز پارسیان می‌تواند علاوه بر سرمایه‌گذاری بلندمدت، برای بهره مندی از پوشش‌های بیمه‌ای متنوع، یک پیشنهاد خوب باشد.
 
گفتنی است بیمه پارسیـان در فعالیت بیمه گری خود همواره سعی در کسب درآمد، رشد فروش و توجه ویژه به مدیریت ریسک حرفه‌ای داشته تا همچنان به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه‌ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ و در رشد و ارتقاء آن و همچنین ارایه خدمات هرچه بهتر به بیمه گزاران خود حرکت نماید.
 
رسالت بیمه پارسیان، ایجاد سازمانی جهانی تراز، رقابت پذیر، متعهد نسبت به جامعه و پیشگام درارایه خدمات متمایز به اشخاص حقیقی وحقوقی برای پوشش انواع ریسک‌های بیمه‌ای و جبران خسارت‌ها و همچنین ارایه خدمات مشاوره در زمینه مدیریت ریسک و ایمنی (شناخت، ارزیابی، تجزیه، تحلیل و تفکیک ریسک) با رویکرد صدور صحیح‌ترین بیمه نامه‌ها جهت تامین و گسترش حداکثر پوشش بیمه‌ای همراه با کاهش هزینه‌های بیمه گزار می‌باشد.
 
خدمات ویژه بیمه پارسیان
شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان بر گرفته از طرح UNIVERSAL LIFE بوده که ترکیبی از پوشش‌های بیمه‌ای به همراه سرمایه‌گذاری در بیمه‌نامه عمر می‌باشد. بیمه پارسیان برای شخص بیمه شده، خانواده و عزیزانش حمایت مالی و تامین آتیه افراد حتی برای زمانی که کنار آن‌ها نیست فراهم می‌نماید. این طرح از محبوبترین و کاملترین انواع بیمه عمر است که می‌توان پوشش‌ها و سرمایه گذاری نهایی شکل گرفته در این بیمه‌نامه را با کمک جدول ریاضی بیمه عمر بررسی کرد.
 
بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح ویژه خانواده)
در این بیمه‌نامه با پرداخت یک حق بیمه حداکثر تا ۴ نفر می‌توانند تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار بگیرند. در صورت فوت بیمه شده اول قبل از بیمه شده دوم، ضمن پرداخت مبلغی به عنوان سرمایه فوت به ذینفعان این بیمه‌نامه، سایر بیمه شدگان از پرداخت ادامه حق بیمه معاف شده و تعهد پرداخت کل حق بیمه به شرکت بیمه پارسیان منتقل می‌شود؛ بنابراین علاوه بر انتخاب سرمایه فوت مجزا برای هریک از اعضای خانواده، اندوخته سرمایه‌گذاری نیز برای این بیمه‌نامه تشکیل می‌شود.
 
بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح ویژه کودکان)
برنامه ریزی برای آینده فرزندان از اولویت‌های هر پدر و مادری است بیمه عمر کودکان (بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح کودکان پارسیان) یکی از بهترین برنامه ریزی‌هایی می‌باشد که می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم. در بیمه عمر پارسیان از بدو تولد تا ۱۵ سالگی می‌توان از مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان طرح کودکان استفاده نمود.
 
بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح مستمری پارسیان)
همانطور که گفته شد بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان دارای اندوخته سرمایه‌گذاری و سرمایه فوت می‌باشد. در صورت نبود بیمه شده، مجموع هر دو مبلغ یاد شده و در صورت حیات بیمه شده، صرفا اندوخته سرمایه‌گذاری قابل پرداخت به ذینفعان بیمه‌نامه می‌باشد. نحوه پرداخت این سرمایه به انتخاب خود فرد ممکن است به صورت یکجا و یا به صورت مستمری انجام شود.
 
بیمه عمر مانده بدهکار پارسیان
طرح دیگر بیمه پارسیان برای جبران بازپرداخت وام از بانک و یا سایر موسسات مالی می‌باشد، اگر بیمه شده قبل از پایان مدت بازپرداخت وام فوت نماید، پرداخت مابقی اصل تعهدات وام از طریق این بیمه‌نامه جبران می‌شود. مدت این بیمه‌نامه بر اساس مدت بازپرداخت وام مشخص می‌شود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه پارسیان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *