RSS
امروز چهارشنبه ، ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
آخرین اخبار

تنش آبی بدتر می‌شود

سقف این وام به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

رشد ۱۴۰۰ واحدی بورس تهران

توضیح بانک مرکزی درباره محدودیت در تعداد تراکنش های کارت به کارت

راه اندازی وب سرویس صدور بیمه نامه شخص ثالث

معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه شیرینی و شکلات

مدرسه "کارآفرین" استان کرمانشاه افتتاح شد

نرخ سود وام مسکن چقدر است؟

کاهش قیمت رسمی ۱۸ ارز

بورس تا پایان سال چقدر سود خواهد داد؟

اعضای کمیته تعیین مدیران عامل بانک ها منصوب شدند

نرخ سود وام مسکن چقدر است؟

امکان دریافت خدمت واریز شناسه‌دار از طریق خودپردازها

دلار در صدر بازارهای سرمایه‌گذاری

جزییات اعمال محدودیت در تعداد تراکنش‌های کارت‌به‌کارت

منع سازمان تعزیرات حکومتی از دخالت در دعاوی بیمه‌ ای

جزییات بسته خدمات بیمه ایران به زائران اربعین حسینی

کار جهادی، راهگشای مشکلات اقتصادی است

نقش هوش مصنوعی در پیشبرد اهداف صنعت بیمه

گمرک قرارداد بیمه ای خود را با بیمه آسیا تمدید کرد

تسهیلات اشتغالزایی خانگی مددجویان افزایش یافت

فروش آنلاین بیمه شخص واحد بیمه دی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران مورد تقدیر قرار گرفت

اسامی برندگان طرح امید رفاه مشخص شدند

بازدید و ارزیابی عملکرد شعب بیمه رازی، هر سه روز یک بار

ارائه تمام فرآیندهای بانکی در پیشخوان مجازی رسالت

۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۶/۲۱کد خبر: 325865
ایستانیوز: بانکداری بدون شعبه افق۱۴۰۰ بانک قرض الحسنه رسالت است و تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت در خصوص افق1400این بانک گفت: ما حرکت به‌سوی بانکداری بدون شعبه را از  حدود چهار سال قبل آغاز و با عملیاتی کردن بانکداری اجتماعی  همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور آماده  ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان هستیم.
سیدمحمدرضا مصطفوی تبدیل 300 شعبه این بانک به کمتر از30 شعبه را یک دستاورد مهم دانست و افزود: همین تعداد شعبه نیز در جاهایی قرار گرفته‌اند که فرهنگ آن جامعه هنوز به محیط وب و بهره‌گیری از گوشی‌های هوشمند اعتماد ندارد. این شعب نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ جمع آوری می‌شوند.
مصطفوی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت در پی مطرح‌شدن به‌عنوان اولین بانک بدون شعبه نیست، اظهارداشت: ما فقط  به دنبال فرهنگ‌سازی ارائه خدمات به مشتریان به‌صورت آسان، ارزان، شرعی و  بصورت غیرحضوری هستیم. تبدیل‌شدن به اولین بانک دیجیتال یا اولین نئوبانک در کشور را در اهدافمان نگذاشته‌ایم و در راستای این فرهنگ‌سازی نیز «پیشخوان مجازی رسالت» را ایجاد کردیم که فرایندهای شعب در آن به‌صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.
مدیر اجرایی فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: هر شعبه بیش از 130 فرایند را به صورت حضوری برای مشتریان انجام می داد که از سال1398 این خدمات در سامانه‌ «پیشخوان مجازی رسالت» ارائه می شود.
وی افزود: سامانه پیشخوان مجازی رسالت در حال حاضر سرویس‌های همچون برآورد تسهیلات، خدمات مبتنی بر کارت، درخواست کارت، تغییر سپرده و...... درمجموع 43 فرایند را انجام می‌دهد. مصطفوی خاطر نشان کرد: آنلاین شدن درخواست واریز تسهیلات نیز در برنامه امسال بانک قرض‌الحسنه رسالت قرار دارد .
وی درباره آمادگی مشتریان برای دریافت خدمات غیرحضوری گفت: تقاضا و پذیرش خدمات غیرحضوری از سوی مشتریان از ابتدا وجود داشت ولی نیازمند زمینه‌سازی و فرهنگ‌سازی بود. امیدواریم در آینده ای نزدیک تمام مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت فرایندهای بانکی خود در بستر اینترنت و بدون محدودیت زمانی و مکانی دریافت کنند.
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *