RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

در سال ۹۹

افزایش ۸۵درصدی مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا

۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۲/۲۰کد خبر: 319444
ایستانیوز: مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا، در سال گذشته ۸۵ درصد افزایش یافته اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، توسعه ارائه خدمات بیمه ای مناسب به بیمه گذاران از اولویت های این شرکت در سال1399  بود که می توان در این خصوص  به افزایش 85درصدی مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا در سراسر کشور اشاره کرد. این مراکز از 2176 مورد در سال 1398 به 4021 مرکز درمانی در سال1399 افزایش پیدا کرد ه اند که در این میان استان تهران  با 1097 مرجع درمانی و افزایش 64درصدی ، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
 
 این گزارش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جهت  تلاش در راستای کاهش پرداخت نقدی بیمه شدگان، می افزاید:  ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و تنها از طریق  ارائه کارت ملی، ارسال پیامک صدور معرفی نامه با ذکر مبلغ هزینه و ارسال پیامک بررسی، ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه شده، راه اندازی شبکه ملی کارشناسان آنکال درمان بیمه آسیا در راستای حل مشکلات احتمالی بیمه شدگان در مراجعه به مراکز درمانی ، از برنامه های مهم بیمه آسیا در سال 1399 بود که به نحو شایسته ای به اجرا درآمد.
 
 بر اساس  این گزارش، تسویه به موقع و به روز با مراکز درمانی طرف قرارداد، استفاده از ارزیابان خسارت مورد تایید بیمه مرکزی در روند بررسی و پرداخت خسارت ها و کسب رضایت حداکثری بیمه شدگان بالاخص بیمه گذاران عمده و بزرگ، و همچنین مساعدت ویژه و حمایت از بیمه شدگان در موارد خاص و فوری و نیز  پرداخت سریع خسارت بیماران  کرونایی بالاخص بیماران بستری، از ویژگی های ممتاز عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته در حوزه بیمه های درمانی بوده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *