RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

برای نخستین‌ بار در صنعت بیمه

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر

۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱/۳۰کد خبر: 318919
ایستانیوز:بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذی‌نفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از ۲۵ شاخص اجرایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به منظور تکمیل چرخه خدمات مشتریان شرکت و فراهم کردن عدالت در خدمت‌دهی اعم از صدور، خسارت و ارزیابی خدمات کارکنان از منظر مشتریان و ذی‌نفعان با بهره‌گیری از دانش روز و با استفاده از فن‌اوری‌های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهره‌برداری رسید.
 
احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه 1399 در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه‌های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه‌نویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شرکت به فراخور نیاز می‌توانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخش‌های شرکت بهره ببرند.
 
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همکاران معاونت فن‌اوری اطلاعات و توسعه زیرساخت و همچنین حمایت‌های مدیرعامل شرکت برای فراهم‌سازی چنین فرصتی قدردانی کرد.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *