RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

برگزاری جلسات آنلاین جزء برنامه های اصلی بانک رفاه است

۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱/۲۹کد خبر: 318884
ایستانیوز:در راستای اجرای مصوبات کمیته ملی کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، برگزاری جلسات مجازی با مدیریت های شعب استان ها، جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در خصوص هدف از برگزاری این جلسات گفت: با توجه به شیوع گسترده و موج چهارم بیماری کرونا، رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا لازم و ضروری است و برای کمک به کادر درمان، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان تا بهبود اوضاع، جلسات مجازی با مدیریت شعب استان ها جزء برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: این نشست های همفکری و هم اندیشی، جهت بررسی مسائل ، مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب و در راستای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) از ابتدای سال  برای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان در سراسر کشور برگزار می شود و در این گفت و گو ها، تمامی دیدگاه ها، چالش ها و مشکلات به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شوند.
لله گانی تصریح کرد: مدیران و روسای اداره های ستادی پیگیر مشکلات واحدهای صف هستند و با همکاری و مشارکت همگانی، تلاش می کنند تا با رفع مشکلات، خدمات بهتر و مناسب تری در اختیار مشتریان این بانک قرار دهند. 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک رفاه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *