RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

روزگار مستاجران سیاه شد

قربانیان شتاب تورم تولیدکننده در آخرین ماه سال

جزئیات بیستمین جلسه حراج شمش طلا اعلام شد

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه افزایش یافت

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه:

بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود

۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱/۲۴کد خبر: 318757
ایستانیوز: روابط عمومی‌ها برای تبدیل فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردهای صنعت بیمه به یک گفتمان همگانی، باید خود را تجهیز کنند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر غلامرضا سلیمانی که به صورت مجازی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: بخشی‌نگری و رویکرد جزیره‌ای در امر ارتباطات و اطلاع‌رسانی، نتایج دلخواهی در پی نخواهد داشت و برای رسیدن به اهداف کلان روابط عمومی باید نهاد ناظر و تمامی ارکان صنعت در کنار هم فعالیت کنند.
 
رئیس کل بیمه مرکزی آگاه‌سازی سیاستگذاران و مدیران مجموعه‌ها را پیش‌نیازی برای آگاهی‌بخشی عمومی، ارزیابی کرد و اظهار داشت: رصد نقطه‌نظرات مردم و تامین خوراک خبری برای مدیران و بیان مسائل شرکت‌ها با ادبیات رسانه‌ای از ماموریت‌های مهم مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود.
وی از روابط عمومی‌ها به عنوان مهم‌ترین بازوهای خلاق مدیران، نام برد و تصریح کرد: مشارکت‌پذیری و نوآوری در امر اطلاع‌رسانی و همچنین پرهیز از عملکردهای ویترینی و برنامه‌های شعارزده می‌تواند جایگاه سازمان را ارتقا ببخشد.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر ضرورت رفتار حرفه‌ای روابط عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: در حقیقت باید شرایط به گونه‌ای طراحی شود که در آینده نزدیک، صنعت بیمه در مسیر برنامه‌ریزی‌شده صحیح حرکت کند.
دکتر سلیمانی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: مردم اگر خدمات صنعت بیمه را لمس کنند ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش خواهد یافت.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود از مجموعه روابط عمومی‌های صنعت بیمه به دلیل تلاش بسیار در راستای فرهنگ‌سازی و توسعه ارتباطات، قدردانی کرد و افزود: سهم صنعت بیمه در رسانه‌ها می‌تواند مطلوب‌تر باشد که تحقق این امر در گرو تعامل روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و صاحبان قلم است.
وی در پایان از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست تا با اطلاع‌رسانی سریع، شفاف و گسترده، بیش از پیش به رشد جایگاه این صنعت در جامعه کمک کنند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه مرکزی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *