RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بیمه تعاون؛ حامی اصلی کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی

۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱/۲۳کد خبر: 318726
ایستانیوز:هفتمین کنفرانس مهندسی مالی و بیم سنجی با حمایت شرکت بیمه تعاون برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مریم سلماسی، مدیر ریسک و تعالی این شرکت با اعلام این مطلب گفت: کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی، برای هفتمین سال متوالی از سوی پژوهشگاه دانش های بنیادی (مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات) برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: شرکت بیمه تعاون نیز با هدف اعتلای دانش اکچوئری (بیم سنجی)، مدیریت ریسک و مهندسی مالی و تعامل بیش از پیش فضای دانشگاه با صنعت به عنوان حامی اصلی و تنها حامی بیمه‌ای این کنفرانس حضور خواهد داشت.
 
سلماسی ادامه داد: حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون و هیربد آسا، استاد مدرسه بازرگانی کنت انگلستان اعضای شورای سیاستگذاری این کنفرانس را تشکیل داده و دسید محمد مهدی کاظمی، استاد دانشگاه خوارزمی، مریم سلماسی، مدیر ریسک بیمه تعاون و محسن راهپیما، معاون اجرایی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس هستند.
 
وی اضافه کرد: این کنفرانس در مرداد ماه 1400 برگزار خواهد شد و محورهای آن عبارتند از: بیمه‌های پارامتریک و مبتنی بر شاخص؛ اکچوئری بیمه‌های زندگی و غیرزندگی؛ مشتقات و اوراق بهادار مالی و بیمه‌ای، بورس، فرابورس، مدیریت سبد سرمایه و ثروت؛ طراحی ابزارهای مدیریت ریسک فاجعه بار؛ روش‌های کمی برای مدیریت ریسک در موسسات مالی؛ کاربرد فناوری‌های نوین (فین تک، اینشورتک، زنجیره بلوکی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و ...) و دبیرخانه این کنفرانس به زودی آماده دریافت مقالات از پژوهشگران خواهد بود.
 
وی هم‌چنین گفت: هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی توسط پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه شده و مقالات از این طریق قابل دسترس خواهد بود.
 
سلماسی افزود: با توجه به اینکه این کنفرانس احتمالاً به صورت مجازی برگزار خواهد شد برای تشویق مخاطبان و ایجاد آمادگی در مخاطبان و برگزارکنندگان، 4 پیش رویداد از سوی با موضوعات «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» با مدیریت دکتر هیربد آسا، «اکچوئری، بیمه های زندگی و غیرزندگی» با مدیریت دکتر امیرتیمور پاینده، «بیمه های پارامتریک و بیمه‌های مبتنی بر شاخص» با مدیریت یونس مظلومی و «مشتقات و اوراق بهادار مرتبط با بیمه» با مدیریت مریم یاراحمدی از اردیبهشت تا تیرماه سال 1400 و به صورت آنلاین و بعضاً با حضور اساتید بین المللی به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. در این پیش رویدادها سعی خواهد شد مسائل روز طرح شده و نتایج برخی از آخرین تحقیقات و تجربیات با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود.
 
اولین پیش رویداد 12 اردیبهشت 1400 با موضوع «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» و با همکاری دانشگاه Kent انگلستان برگزار می شود که طرق ثبت نام در آن به زودی اعلام عمومی خواهد شد.
 
قابل توجه است که مدیر ریسک و تعالی بیمه تعاون از تمام کارشناسان و متخصصان بیمه برای حضور پژوهشی در این کنفرانس و پیش رویدادها و تقویت جایگاه علمی آن دعوت کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *