RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

نمایندگان و مشتریان شرکای راهبردی بیمه کوثر

۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱/۱۹کد خبر: 318618
ایستانیوز:مسئولان شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن نمایندگان و مشتریان به عنوان شرکای راهبردی شرکت باید پشتیبانی و مانع‌زدایی از مسایل آن‌ها را در اولویت قرار دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ مدیر عامل شرکت در جلسه با معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران سرپرستی و شعبه سراسر کشور که به‌صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با اتکا به فرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال 1400، ما باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی در بخش‌های گوناگون تا جای ممکن رضایت همه ذی‌نفعان به ویژه مشتریان، نمایندگان و کارمندان شرکت را جلب کنیم.
 
مجید مشعلچی فیروزآبادی جلب رضایت مشتری را رمز پیروزی شرکت‌های مطرح دنیا دانست و خاطرنشان‌کرد: یکی از اهداف ما نیز در تفویض اختیار به بخش‌های مختلف شرکت ایجاد امکان انعطاف در مواجهه با ذی‌نفعان و افزایش رضایت آنان بوده است.
 
مدیر عامل بیمه کوثر با بیان اینکه کسب رضایت مشتری پیش‌نیاز تحقق خرده‌فروشی به عنوان یکی از سیاست‌های مهم شرکت در جذب پرتفوی کم‌ریسک، ماندگار و سودآور است، گفت: اگر خرده‌فروشی به میزان مطلوبی انجام نشود بیمه‌گران مجبورند به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ باشند که معمولا هم ریسک و خسارت بالایی دارد و هم ماندگار نیست.
 
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه نگاه شرکت این است که پس از بررسی دقیق و کامل، باید خسارت به اندازه و به موقع به زیان‌دیده پرداخت شود و هیچ حقی از وی ضایع نشود، افزود: ما معتقدیم حق‌الناس از سوداوری شرکت هم مهم‌تر است؛ زیرا تضییع حق را نمی‌توان به آسانی جبران کرد، نه از بعد معنوی و نه از بعد مادی، اما سوداوری را با برنامه‌ریزی و تلاش داخلی می‌توان افزایش داد.
 
مجید مشعلچی فیروزآبادی تلاش برای ایجاد رضایت قلبی در نمایندگان را نیز امری حیاتی برای شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: نماینده بیمه فرد زیرکی است که می‌کوشد بنگاه اقتصادی خود را با حفظ منافع طرفین قرارداد بیمه، یعنی شرکت و مشتری، به خوبی پیش ببرد. از این رو، مدیران هوشمند باید بکوشند منافع خود را در امتداد منافع آنان تعریف کنند تا از هرگونه تعارض منافع احتمالی جلوگیری شود.
 
وی در پایان جلب رضایت کارکنان شرکت را که مقدمه جلب رضایت سایر ذی‌نفعان است اولویت نخست شرکت دانست و یاداورشد: کارکنان باید بکوشند وظایف خود را به بهترین وجه انجام دهند و با تقوای دورنی، صبوری، پاسخگویی صحیح و شایسته، بهره‌مندی از قدرت اقناع و نیز اقدام به موقع و مناسب بسترهای افزایش رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *