RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از شرکت بیمه دی

۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱/۱۷کد خبر: 318563
ایستانیوز:معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از مرکز ارائه خدمات طرح جبران، با مدیران و کارکنان شرکت بیمه دی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مهندس سعید اوحدی در این نشست ضمن تبریک سال نو، تغییر فصل را مقدمه‌ای برای احسن الحال دانست و افزود: شرکت بیمه دی در سال‌های اخیر عملکرد مطلوبی داشته و به حال خوبی رسیده است اما نباید به شرایط فعلی قانع باشیم و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنیم تا به بهترین خودمان برسیم. ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است بنابراین ارتقای رضایتمندی این عزیزان با ارائه طرح‌های خلاقانه و تنوع محصول می‌تواند مؤثر واقع شود و در بازار رقابتی نیز مسیر را برای تبدیل شدن به برند محبوب مشتریان هموارتر نماید.
 
معاون رئیس جمهور ادامه داد: نقطه قوت شرکت بیمه دی دغدغه کارکنان آن برای خدمت رسانی به قشر معزز ایثارگری است و افزایش میزهای خدمت و مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور برای جمع‌آوری و ارزیابی اسناد پزشکی نمونه‌ای از خدمات ارزشمند این شرکت است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان را از برنامه‌های خلاقانه بیمه دی دانست و تصریح کرد: ایجاد پروفایل سلامت و پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان علاوه بر ارتقای سطح سلامت این عزیزان، پیشگیری و همچنین پیگیری موارد را تسریع و بهبود می‌بخشد.
 
مهندس محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن عرض خیر مقدم به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت بیمه دی پرداخت و گفت: بیمه دی سازمانی برنامه محور است که در جهت نیل به هدف تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» تلاش می‌کند.
 
کشاورز در ادامه افزود: این شرکت در سال گذشته توانسته است دستاوردهای حائز اهمیتی از جمله؛ دستیابی به توانگری سطح یک شرکت‌های بیمه‌ای، کسب رتبه سودآورترین شرکت بیمه کشور، دریافت رتبه برتر در شاخص‌های فروش و بهره‌وری کل عوامل به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی و ... را کسب نماید و با اجرای برنامه‌هایی مانند ایجاد سودآوری پایدار، توسعه فروش، افزایش سرمایه، توسعه کسب و کار دیجیتال، ارتقای رضایتمندی مشتریان و ...، افق‌های روشنی را پیش روی خود قرار دهد.
 
وی همچنین با اشاره به قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران اذعان داشت: مجموعه بیمه دی در طول ۴ سال خدمت رسانی، با رویکرد تواضع و خضوع سعی در بهبود مستمر ارائه خدمات داشته است و در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد است ضمن ارتقای سلامت و بهداشت جامعه ایثارگری، به کاهش دغدغه‌های این عزیزان کمک نماید.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *