RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
آخرین اخبار

تقدیر از برترین‌های رازمان اکوسیستم همراز بیمه رازی

آگهی دعوت به مجمع عمومی بیمه سینا

مرکز ارتباط نهادهای مالی راه‌اندازی شد

دارایی ۳۸۰ هزار میلیارد تومانی سهامداران عدالت

رشد ۱۰۵ درصدی فروش شرکت‌های معدنی بورس

بیت‌ کوین بر قله ۶۴هزار دلاری

قیمت دلار ۲۵ فروردین ماه۱۴۰۰

افزایش قیمت ۳.۶۴ دلاری نفت خام سنگین ایران در ماه مارس

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد ریال خسارت بیمه کرونا توسط بیمه سامان

راه اندازی نخستین بورس مبتنی بر ارز‌های دیجیتالی

قاچاق چه تاثیری بر بورس می‌گذارد؟

اعتبار ویژه بانک مسکن برای در سیستان و بلوچستان

نظام تک نرخی ارز به مهار تورم کمک می‌کند

ارسال لایحه درصد سهامداری بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مجلس

آشتی حقیقی‌ها با بورس

یارانه رمضان امشب واریز می‌شود

شیوه جالب بانک آینده برای جذب سپرده!

سه دیدگاه مختلف در مورد کاهش نرخ بهره در اقتصاد

نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش یافت

بهبود وضعیت بورس به یک عامل وابسته نیست

۵سناریو برای همسان‌سازی مرحله دوم حقوق بازنشستگان

با تخفیفات بیمه‌ای طرح ماه رحمت تا عید سعید فطر

«محیا» راهگشای بنگاه‌های کوچک و آسیب دیده

همراه بانک ملت؛ ارائه دهنده خدمات سامانه صیاد از طریق تلفن همراه

دلار جهانی نزولی شد

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید از شرکت بیمه دی

۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱/۱۷کد خبر: 318563
ایستانیوز:معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از مرکز ارائه خدمات طرح جبران، با مدیران و کارکنان شرکت بیمه دی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مهندس سعید اوحدی در این نشست ضمن تبریک سال نو، تغییر فصل را مقدمه‌ای برای احسن الحال دانست و افزود: شرکت بیمه دی در سال‌های اخیر عملکرد مطلوبی داشته و به حال خوبی رسیده است اما نباید به شرایط فعلی قانع باشیم و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنیم تا به بهترین خودمان برسیم. ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است بنابراین ارتقای رضایتمندی این عزیزان با ارائه طرح‌های خلاقانه و تنوع محصول می‌تواند مؤثر واقع شود و در بازار رقابتی نیز مسیر را برای تبدیل شدن به برند محبوب مشتریان هموارتر نماید.
 
معاون رئیس جمهور ادامه داد: نقطه قوت شرکت بیمه دی دغدغه کارکنان آن برای خدمت رسانی به قشر معزز ایثارگری است و افزایش میزهای خدمت و مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور برای جمع‌آوری و ارزیابی اسناد پزشکی نمونه‌ای از خدمات ارزشمند این شرکت است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان را از برنامه‌های خلاقانه بیمه دی دانست و تصریح کرد: ایجاد پروفایل سلامت و پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان علاوه بر ارتقای سطح سلامت این عزیزان، پیشگیری و همچنین پیگیری موارد را تسریع و بهبود می‌بخشد.
 
مهندس محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن عرض خیر مقدم به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت بیمه دی پرداخت و گفت: بیمه دی سازمانی برنامه محور است که در جهت نیل به هدف تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» تلاش می‌کند.
 
کشاورز در ادامه افزود: این شرکت در سال گذشته توانسته است دستاوردهای حائز اهمیتی از جمله؛ دستیابی به توانگری سطح یک شرکت‌های بیمه‌ای، کسب رتبه سودآورترین شرکت بیمه کشور، دریافت رتبه برتر در شاخص‌های فروش و بهره‌وری کل عوامل به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی و ... را کسب نماید و با اجرای برنامه‌هایی مانند ایجاد سودآوری پایدار، توسعه فروش، افزایش سرمایه، توسعه کسب و کار دیجیتال، ارتقای رضایتمندی مشتریان و ...، افق‌های روشنی را پیش روی خود قرار دهد.
 
وی همچنین با اشاره به قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران اذعان داشت: مجموعه بیمه دی در طول ۴ سال خدمت رسانی، با رویکرد تواضع و خضوع سعی در بهبود مستمر ارائه خدمات داشته است و در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد است ضمن ارتقای سلامت و بهداشت جامعه ایثارگری، به کاهش دغدغه‌های این عزیزان کمک نماید.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *