RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مدیر روابط عمومی بیمه رازی منصوب شد

۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱/۴کد خبر: 318310
ایستانیوز:علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، طی حکمی ناصرالدین اسلامی فرد را به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اسلامی فرد دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله ؛ مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مدیر فضای مجازی وزارت صنعت ، مدیر روابط عمومی بیمه دی ، مشاور رسانه ای ایمیدرو و نمایشگاه بین المللی تهران و عضو شورای مدیران روابط عمومی بیمه مرکزی میباشد .وی همچنین مدیرمسئولی چند رسانه را در کارنامه خود دارد. اسلامی فرد دارای مدرک کارشناسی خبر، کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و دکتری مدیریت کسب و کار است.
 
علی جباری با تقدیر از زحمات خانم محمدی در زمان تصدی روابط عمومی بیمه رازی، ابراز امیدواری کرد با حضور ناصرالدین اسلامی فرد و با بکارگیری همه توان و ظرفیت رسانه ای، نسبت به تحقق اهداف بنیادین، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای صورت پذیرد.
 
مدیرعامل بیمه رازی افزود: بیمه رازی با ترسیم اهداف و استراتژی های بنیادین و تدوین نقشه راه و بکارگیری مدیران با تجربه ‌و شایسته ، خود را برای تغییر و تحول اساسی و بیمه گری حرفه ای و خدمت هرچه بیشتر به مردم آماده می‌کند .
 
وی تصریح کرد: در این تحول ، نقش نمایندگان و شعب بیمه رازی بسیار پررنگ است.
 
جباری با تاکید بر خط و مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری در توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت ، اقدامات ابتکارانه روابط عمومی را در این خصوص خواستار شد.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *