RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

خدمات ۲۴ ساعته بیمه سرمد به مشتریان در ایام نوروز

۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷کد خبر: 318281
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه سرمد گفت: بخش درمان و خودرو و تمامی شعب بیمه سرمد در سراسر کشور، در ایام نوروز به صورت کشیک، آماده‌ خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد درباره عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹ گفت: با وجود مشکلات اقتصاد و شیوع کرونا که فعالیت بنگاه‌های اقتصادی را با مشکل مواجه کرده بود، با همت نیروهای جوان و متخصص سرمد، توانستیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و امسال هم مانند سال گذشته، یک افزایش ۶۰ درصدی را در پرتفوی تجربه کردیم.
 
مهدوی افزود: پرتفوی بیمه سرمد در نیمه اسفند از مرز ۱۶ هزار میلیارد ریال عبور کرد و ما توانستیم با یک ترکیب پرتفوی متوازن به این مهم دست پیدا کنیم و موفقیت‌هایمان در سال گذشته را با یک برنامه‌ریزی دقیق تکرار کنیم.
 
مدیرعامل بیمه سرمد با تقدیر و تشکر از همکارانش گفت: موفقیت‌های سرمد حاصل یک برنامه‌ریزی دقیق و تلاش و کوشش تمامی معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت است که با اجرای دقیق برنامه‌ها و همتی که دارند، به صنعت بیمه ثابت کرده‌اند که سرمد برای رسیدن به اهدافش، مشکلات اقتصادی و کرونا را هم کنار می‌زند.
 
مهندس مهدوی با تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز به مشتریان و سهامداران سرمد و آرزوی سلامتی و شادمانی برای آنان گفت گفت: ما در بیمه سرمد در عمل ثابت کردیم که تکیه‌گاه مشتریان عزیز و سهامداران محترم هستیم و در خدمات‌رسانی سرآمد شرکت‌های بیمه کشور هستیم.
 
وی افزود: برای آرامش و امنیت خاطر مشتریان در ایام نوروز و تعطیلات، تمامی شعب بیمه سرمد در سراسر کشور و ‌همچنین بخش درمان و خودرو به صورت کشیک در خدمت مشتریان عزیز خواهند بود تا زنجیره خدمت‌رسانی در شرکت قطع نشود. هم‌چنین مرکز تماس ۱۵۱۶ نیز به صورت شبانه‌روزی در تمامی ساعات، آماده پاسخگویی به مشتریان و انجام امور بیمه‌ای آنان خواهد بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سرمد
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *