RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

تقاضای مدیرعامل بانک ملی ایران از مشتریان:

به شعب بانک نروید

۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳کد خبر: 318124
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با انتشار پیامی، از مشتریان بانک خواست در روزهای پایانی سال جاری ضمن رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و درک شرایط کرونایی، از حضور در شعب بانک تا حد امکان خودداری کرده و استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری را در اولویت قرار دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،به شعب بانک نرویدبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متن پیام محمد رضا حسین زاده به این شرح است:
 
مشتریان محترم بانک ملی ایران
با سلام
 
روزهای پایانی سال، طبق روال معمول هر ساله با افزایش تقاضای خدمات بانکی توسط مشتریان همراه است.
 
گرچه چند سالی است که فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری، سامانه های بانکی خارج از شعب و نیز اپلیکیشن ها و پلتفرم های اینترنتی، رایج شده و حجم زیادی از تراکنش های بانکی بدون حضور در شعبه انجام می شود، اما هنوز هم تعداد مراجعات به واحدهای بانک به میزان قابل توجهی زیاد است.
 
اطلاعات موجود نشان می دهد در برخی روزهای سال، تعداد تراکنش های انجام شده در بانک ملی ایران از مرز یک صد میلیون فقره عبور کرده که تا 92 درصد این حجم، غیرحضوری بوده است، اما مقایسه حدود هشت میلیون تراکنش حضوری روزانه با حدود 3300 واحد بانک ملی ایران نیز از حجم بسیار زیاد مراجعه مشتریان حکایت دارد.
 
مراجعه بیش از حد مشتریان به واحدها برای انجام تراکنش های بانکی در روزهای پایانی سال، نه تنها سرعت خدمت رسانی را کاهش می دهد، بلکه در شرایط شیوع ویروس کرونا، احتمال ابتلای کارکنان، مشتریان و افراد خانواده آنها به این بیماری را به شدت بیشتر می کند.
 
مطالعات نشان داده است که شعب بانک ها به دلیل تردد زیاد، حضور افراد متعدد و استفاده از وسایل عمومی، برای انتقال ویروس کرونا به شدت مستعدند و از این رو هر گونه حضور غیرضروری در این مکان ها می تواند برای همه، خطرآفرین باشد.
 
بانک ملی ایران طی سالهای گذشته سرمایه گذاری کلانی در حوزه توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری داشته و اکنون سامانه های بام، بله، نشان بانک، نشان پرداخت، شصت، خودگردان، خودپرداز، کیوسک، CASHLESS و ... برای ارائه همه خدمات بانکی در خدمت مشتریان است.
 
با توجه به همه مواردی که گفته شد، بار دیگر از مشتریان ارجمند تقاضا می کنم تا حد امکان از حضور در واحدهای بانک خودداری کرده و در صورت الزام به حضور، پروتکل های بهداشتی را در بیشترین حد ممکن رعایت کنند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *