RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

کسب رتبه سوم جایزه ملی ۳۴۰۰۰ منابع انسانی توسط بیمه دی

۱۴:۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱کد خبر: 317859
ایستانیوز:شرکت بیمه دی با حضور درجایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی با کسب ۹۵ درصد امتیاز سطح C۲ موفق به کسب رتبه سوم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  مدیریت منابع انسانی این شرکت با الگو قراردادن مدل تعالی منابع انسانی در جهت بهبود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی تلاش کرده است که امسال نیز در پنجمین دوره‌ی جایزه ملی منابع انسانی شرکت کرد و موفق به کسب نشان برنزین C2 شد.
 
یاسر فرهی معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بیمه دی درباره‌ی کسب این موفقیت اظهار داشت: تلاش همکارانم در همسویی میان برنامه‌های عملیاتی حوزه‌ی منابع انسانی با اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت، اجرای نظام ارزشیابی و گریدینگ شغلی، بازطراحی نظام حقوق و مزایا، بازطراحی سیستم سه سطحی مدیریت عملکرد (سازمانی، واحدی، فردی) ، پیاده سازی نظام پایش سلامت کارکنان، استقرار نظام پیشنهادات و نوآوری، برگزاری کانون‌های ارزیابی و توسعه‌ی شایستگی‌های کارکنان و اقدامات اثربخش در پیشگیری و مواجهه با بیماری  کرونا، از جمله اقداماتی است که اجرای موفق آن‌ها در بیمه دی، موجبات دریافت این جایزه را فراهم کرد. البته حمایت های مدیران ارشد شرکت و همکاری و تلاش همکاران مدیریت یادگیری و توسعه استعداد و برنامه ریزی نیز نقش بسزایی در کسب این عنوان برای شرکت بیمه دی داشت که از ایشان سپاسگزارم.
 
شرکت بیمه دی با دریافت این‌ جایزه توانست مقام سوم را در میان تمام سازمان‌های شرکت کننده و همچنین بالاترین رده، در بین شرکت کنندگان صنعت بیمه را کسب نماید.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *