RSS
امروز دوشنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
آخرین اخبار

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر

امکان استعلام خدمات خودرویی با نرم افزار فام موسسه ملل

"ایبیس" هتل برتر سال ۱۳۹۹ انتخاب شد

پرداخت تسهیلات به بخش های مولد توسط بانک سپه

برندگان «همراهی٢» صاپ یک میلیارد ریال جایزه گرفتند

چگونه بفهمیم چقدر بدهی مالیاتی داریم؟

معاملات الگوریتمی آزاد شد

اتباع خارجی بالای ۱۸ سال کارت بانکی می‌گیرند

عملیات بازار باز با هدف ثبات نرخ سود در بازار بین بانکی

جداول قانون بودجه ۱۴۰۰ به دولت ابلاغ شد + سند

قیمت طلای جهانی بالا رفت

دسترسی تمام سهامداران به ۵ مظنه برتر

ریپو ابزاری اطمینان بخش در بازار سرمایه

مشتری مداری از اولویت‌های اصلی ‌بیمه تجارت‌نو

خودروسازان مکلف به عرضه خودرو در بورس کالاشدند

جزییات توافق آزادسازی دلارهای ایران در عراق

روز سیاه رمزارزها

ردپای سیاست‌های پولی در روند منفی بورس

خروج سود سپرده از مدار نرخ‌گذار

ویپاد؛ بانکی تمام دیجیتال

بازار اجاره دستگاه کارتخوان داغ شد

بانک رفاه به بازنشستگان وام مسکن پرداخت می کند

طرح ویژه بانک سامان برای حمایت از صنایع بسته‌بندی کشور

۱۶ نکته مهم درباره کارت اعتباری سهام عدالت

سرنوشت بورس بعد از توافق جدید

کسب رتبه سوم جایزه ملی ۳۴۰۰۰ منابع انسانی توسط بیمه دی

۱۴:۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱کد خبر: 317859
ایستانیوز:شرکت بیمه دی با حضور درجایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی با کسب ۹۵ درصد امتیاز سطح C۲ موفق به کسب رتبه سوم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  مدیریت منابع انسانی این شرکت با الگو قراردادن مدل تعالی منابع انسانی در جهت بهبود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی تلاش کرده است که امسال نیز در پنجمین دوره‌ی جایزه ملی منابع انسانی شرکت کرد و موفق به کسب نشان برنزین C2 شد.
 
یاسر فرهی معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بیمه دی درباره‌ی کسب این موفقیت اظهار داشت: تلاش همکارانم در همسویی میان برنامه‌های عملیاتی حوزه‌ی منابع انسانی با اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت، اجرای نظام ارزشیابی و گریدینگ شغلی، بازطراحی نظام حقوق و مزایا، بازطراحی سیستم سه سطحی مدیریت عملکرد (سازمانی، واحدی، فردی) ، پیاده سازی نظام پایش سلامت کارکنان، استقرار نظام پیشنهادات و نوآوری، برگزاری کانون‌های ارزیابی و توسعه‌ی شایستگی‌های کارکنان و اقدامات اثربخش در پیشگیری و مواجهه با بیماری  کرونا، از جمله اقداماتی است که اجرای موفق آن‌ها در بیمه دی، موجبات دریافت این جایزه را فراهم کرد. البته حمایت های مدیران ارشد شرکت و همکاری و تلاش همکاران مدیریت یادگیری و توسعه استعداد و برنامه ریزی نیز نقش بسزایی در کسب این عنوان برای شرکت بیمه دی داشت که از ایشان سپاسگزارم.
 
شرکت بیمه دی با دریافت این‌ جایزه توانست مقام سوم را در میان تمام سازمان‌های شرکت کننده و همچنین بالاترین رده، در بین شرکت کنندگان صنعت بیمه را کسب نماید.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *