RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

دکتر فرزین :

از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم

۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۹کد خبر: 317791
ایستانیوز: مدیرعامل بانک کار آفرین تاکید کرد باید با تحولات سریع در عرصه فناوری همراه و همگام شویم تا از بانکداری روز دنیا که مورد انتظار مشتریان است، عقب نیفتیم.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر محمدرضا فرزین در جلسه شورای راهبردی بررسی برنامه‌های عملیاتی فناوری اطلاعات این بانک خاطرنشان کرد: پیاده سازی و تحقق همه جانبه بانکداری دیجیتال در برنامه های آتی بانک قرار دارد. بنابراین لازم است مدیریت‌های ذی ربط در جهت تحقق کامل ارائه خدمات مالی متنوع به مشتریان، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و اجرایی لازم را انجام دهند.
وی  تقویت و توسعه زیرساخت‌های بخش فناوری اطلاعات بانک به منظور ارائه خدمات دیجیتالی متنوع و به روز به مشتریان را از ضروریات خواند.
مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تصریح کرد: اگر محصولات و خدمات مناسب، سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی‌شده و متناسب با نیاز مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر اساس تحلیل‌های پیشرفته از داده‌های مشتریان در اختیار آنان قرار دهیم، آن زمان در راستای تحقق همه‌جانبه و کامل بانکداری دیجیتال عمل کرده‌ایم.
فرزین یادآور شد: ظرف چند سال اخیر تحولات زیادی در حوزه فناوری‌ اطلاعات انجام گرفته، بنابراین باید هم‌راستا و همگام با این تحولات خود را به ‌روز کنیم تا از بانکداری ‌روز و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم.
وی همچنین تصریح کرد: حرکت به سمت بانکداری نئو بانک نیز در راستای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است، بایدتلاش ‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های لازم بانکی پیشرو و کارآمد در عرصه داخلی و بین‌المللی باشیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *