RSS
امروز یکشنبه ، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
آخرین اخبار

جزئیات نامه‌نگاری رئیس سازمان بورس با همتی

صدور فهرست مودیان معاف از ثبت‌نام در سامانه مودیان

حذف قوانین مازاد در بازار سرمایه

صندوق های بازنشستگی را چطور اصلاح کنیم؟

پیشنهادهایی برای بهبود نظام توزیع در ایران

پیشنهاد مشارکت بخش‌خصوصی در مذاکرات سند همکاری ایران و چین

هشتمین جشنواره روابط عمومی در روز ارتباطات برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد

مجوز قبولی اتکایی بیمه پارسیان تمدید شد

همکاری بیمه دی و شبکه نوآفرینی پلنت

سال ۱۴۰۰، نقطه عطف بیمه دانا

تعیین تکلیف حساب های مازاد مشتریان حقیقی بانک ملت

۶ خدمت بانک مسکن بروزرسانی شد

افتتاح ۲ شعبه بانک سینا در تهران

لغو تحریم‌ها بر کدام صنایع بورسی تاثیرگذار است؟

چه خبر از سرمایه غیرمستقیم‌های سهام عدالت؟

محدودیت‌های معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن

تغییر دامنه نوسان بورس از اردیبهشت ماه

بانک‌ها به نرخ‌های سود پایبند باشند

تداوم ارائه خدمات و سرویس‌های بانکی به مشتریان بانک‌های ادغامی

محدودیت تخصیص کارت اعتباری سهام عدالت با روش «توثیق غیرمستقیم»

تنوع خدمات غیرحضوری بانک آینده برای مقابله با موج چهارم کرونا

کرونا با صنعت بیمه چه کرد؟

با کارت بانکی چک‌های جدید را ثبت کنیم

تقدیر میراث فرهنگی از بانک پارسیان

رتبه‌بندی لیگ ستارگان بیمه در پایان ۹۹

دکتر فرزین :

از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم

۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۹کد خبر: 317791
ایستانیوز: مدیرعامل بانک کار آفرین تاکید کرد باید با تحولات سریع در عرصه فناوری همراه و همگام شویم تا از بانکداری روز دنیا که مورد انتظار مشتریان است، عقب نیفتیم.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر محمدرضا فرزین در جلسه شورای راهبردی بررسی برنامه‌های عملیاتی فناوری اطلاعات این بانک خاطرنشان کرد: پیاده سازی و تحقق همه جانبه بانکداری دیجیتال در برنامه های آتی بانک قرار دارد. بنابراین لازم است مدیریت‌های ذی ربط در جهت تحقق کامل ارائه خدمات مالی متنوع به مشتریان، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و اجرایی لازم را انجام دهند.
وی  تقویت و توسعه زیرساخت‌های بخش فناوری اطلاعات بانک به منظور ارائه خدمات دیجیتالی متنوع و به روز به مشتریان را از ضروریات خواند.
مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تصریح کرد: اگر محصولات و خدمات مناسب، سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی‌شده و متناسب با نیاز مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بر اساس تحلیل‌های پیشرفته از داده‌های مشتریان در اختیار آنان قرار دهیم، آن زمان در راستای تحقق همه‌جانبه و کامل بانکداری دیجیتال عمل کرده‌ایم.
فرزین یادآور شد: ظرف چند سال اخیر تحولات زیادی در حوزه فناوری‌ اطلاعات انجام گرفته، بنابراین باید هم‌راستا و همگام با این تحولات خود را به ‌روز کنیم تا از بانکداری ‌روز و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم.
وی همچنین تصریح کرد: حرکت به سمت بانکداری نئو بانک نیز در راستای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است، بایدتلاش ‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های لازم بانکی پیشرو و کارآمد در عرصه داخلی و بین‌المللی باشیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *