RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

با حرکت تاریخی چادرملو ، آرزوی دیرینه اردکانی ها برآورده شد

۱۰:۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۶کد خبر: 316862
ایستانیوز:‎ با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی؛استاندار یزد؛نماینده مردم شریف اردکان درمجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در فرمانداری اردکان،طی مراسمی تفاهم‌نامه مرمت، بازسازی و احیای مجموعه تاریخی پردیسان به امضا رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در این مراسم که با حضور جمعی از علاقه مندان و فعالان حوزه گردشگری و میراث فرهنگی  همراه بود؛دکتر مونسان، بعد از شنیدن نظرات فعالان این حوزه در خصوص اهمیت اقدام ارزشمند مدیر عامل چادرملو در توجه به میراث ماندگار  شهرستان اردکان گفت: میراث فرهنگی هرکشوری نماد هویت،تاریخ، تمدن و فرهنگ  آن کشور است. وی با اشاره به نقش ایران در شکل گیری تمدن بشری افزود: وظیفه ما و هر دوستدار هویت ملی و میهنی تلاش در جهت حفظ آثار به جا مانده از پیشینیان و انتقال آن به ایندگان است.   
   دکتر مونسان، اردکان را از جمله شهرهای با اصالت و تاریخی کشور دانست  و از  اراده و همت مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و اعضای هیات مدیره این شرکت در پیشگام شدن در جهت احیای این بافت تاریخی تقدیر و تشکر کردو اظهار امیدواری نمود: این اقدام ، الگویی باشد برای سایر صنایع که در کنار توسعه صنعتی و رشد بنگاههای اقتصادی خود به توسعه فضاهای گردشگری که می تواند زمینه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار این صنعت هم کمک کند گام بردارند. وی افزود: این اقدام ارزنده  شرکت چادرملو  نقطه عطف این حرکت شایسته و قابل تقدیر است. 
 مهندس تقی زاده مدیرعامل  و عضو هیات مدیره شرکت چادرملو نیز ضمن تشکر از حضور وزیر میراث فرهنگی در مراسم امضای تفاهم‌نامه گفت: شرکت چادرملو  در ایفای  مسئولیت‌های اجتماعی خود  توجهی جدی دارد و بر همین اساس  در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالانه مشارکت می نماید. وی افزود:  ما خود را متعهد میدانیم در برابر راه اندازی هر واحد صنعتی یک اقدام مهم و اثر بخش هم در راستای توسعه اجتماعی و فرهنگی منطقه برداریم و امیدواریم با همکاری و همدلی که در مسئولان این استان و شهرستان اردکان وجود دارد این مهم محقق گردد.
 دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس نیز از مثبت اندیشی مهندس تقی زاده در اقدامات توسعه بخش و خدمات عام المنفعه  ایشان تقدیر و تشکر کرد.
در پایان‌ این مراسم ،تفاهم نامه مرمت ، بازسازی و احیای مجموعه بافت قدیم پردیسان اردکان به امضای مهندس میرزایی مدیر عامل صندوق حفظ و احیای وزارت میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو رسید . سپس مجموعه پردیسان مورد بازدید وزیر و هیئت همراه  قرار گرفت.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:چادرملو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *