RSS
امروز شنبه ، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
آخرین اخبار

۳۰۰ هزار تن سنگ آهن در بورس کالا عرضه می‌شود

نگاه بلند مدت، کلید سودآوری بازار سرمایه

رشد تولید در ۲۹ رشته صنعتی در کشور

اصلاح قانون اصل ۴۴ به منظور کاهش انحصارها است

زنگ خطر انباشت بدهی

اقتصاد هنوز در محدوده منفی است

مجمع عمومی بیمه میهن ۲۶ اسفند برگزار می‌شود

مجمع عمومی سال ۹۸ بانک شهر برگزار شد

ایجاد ۸ هزار شغل خانگی با وام بانک صادرات

تقدیر ویژه دولت از بانک مسکن

رئیس سابق و هیات مدیره سازمان بورس احضار شدند

دو هفته سرنوشت ساز برای بورس

فروش گسترده اوراق دولت در فرابورس؛ متهم شماره یک وضع این روز‌ها بورس

مالیات جدید خودرویی، لوکس سواران چقدر باید مالیات بدهند؟

از بدهی سازی برای دولت آینده تا افزایش نرخ تورم و قیمت دلار

جزئیات آزادسازی بخشی از منابع مالی ایران در عراق

پیش‌بینی بازار طلا و سکه در هفته‌های پایانی سال ۱۳۹۹

پذیرش کلوخه سنگ آهن در بازار اصلی بورس کالا

رشد تقاضا در بازارها با کاهش نرخ بهره بین بانکی

مزایای دامنه نوسان نامتقارن

معاملات حواله حمل کالا در بورس کالا راه اندازی می‌شود

مزایای حذف فیزیک کارت‌های بانکی

تداوم مذاکرات بانک مرکزی برای وصول مطالبات ارزی ایران

دستور قطع فوری خرید و فروش رمز ارزها

آیا بازار در انتظار ارزان شدن دلار است؟

مدیر عامل بانک رفاه در جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصادی :

روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد

۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۵کد خبر: 316834
ایستانیوز:در شرایط کنونی نقش روابط عمومی سازمان ها در انعکاس فعالیت ها و تحقق اهداف سازمانی، بسیار مهم و حیاتی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور مدیران روابط عمومی وزارتخانه و سازمان های تابعه به میزبانی بانک رفاه کارگران در مجتمع آموزشی رفاهی- ولنجک به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که کشور با جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا روبرو است، انعکاس فعالیت ها بسیار مهم و حیاتی است که این نقش مهم را روابط عمومی سازمان ها به عهده دارند.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: روابط عمومی، آیینه زیبایی هاست. به این معنی که شناسایی نقاط ضعف، انعکاس نقاط مثبت و تلاش برای بهبود نقاط ضعف در حوزه فعالیت ها و اختیارات روابط عمومی هاست. اطلاع رسانی مناسب فعالیت ها و تلاش های مجموعه برای تنویر افکار عمومی در این مقطع حساس، روابط عمومی ها را بیش از هر زمان دیگر در کانون توجه قرار داده است.
 
لله گانی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا، نظام بانکی از جمله سازمان هایی است که در سخت‌ترین شرایط، خدمت رسانی به هموطنان را انجام داد و با اهدای شهدای خدمت، دین خود را به نظام و کشور ادا کرد اما متاسفانه انتقادهای زیادی به نظام بانکی می شود که روابط عمومی ها به عنوان حافظان منافع سازمان، باید بتوانند به این انتقادها پاسخ مناسبی ارائه دهند.
 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در ادامه به نقش سازنده روابط عمومی ها اشاره و اظهار داشت: در عصر ارتباطات که عنصر اصلی و مهم آن، ارتباط بین انسان هاست، نقش روابط عمومی ها در ارتباط سازمان با مخاطبانش و درون سازمان با همکاران مجموعه، بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است و از نگاه سنتی که فقط تبلیغات را وظیفه آن می دانست، فاصله گرفته است.
 
لله گانی ادامه داد: ماهیت ارتباطات و ابزارهای مورد استفاده در مقایسه با گذشته تغییرات محسوسی کرده است. این تغییرات، محدودیت های زمانی و مکانی را از بین برده است و به معنی واقعی کلمه، دهکده جهانی شکل گرفته است.
 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: شکل گیری و رونق شبکه های اجتماعی از جمله این تغییرات است که استفاده مناسب و بهینه از این شبکه ها می تواند روابط عمومی ها را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری کند.
 
لله گانی افزود: روابط عمومی ها، مشاوری امین برای مدیران و سازمان ها هستند و از طریق ایجاد پل ارتباطی بین سازمان و ذی نفعان می توانند به مدیران مشاوره دهند و سازمان را در مسیر تحقق اهداف یاری کنند.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بیان داشت: تخصص در حوزه روابط عمومی اصل مهمی است و با توجه به جایگاه و اهمیت روابط عمومی، افرادی که برای این حوزه انتخاب می شوند باید از تخصص، دانش و مهارت لازم برخوردار باشند تا بتوانند به نحو مطلوب از منافع سازمان در تعامل با مخاطبان و سازمان های دیگر حفاظت کنند.
 
در ادامه این جلسه، خالصی مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تقدیر از بانک رفاه کارگران گفت: هدف اصلی برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی، امید آفرینی برای هموطنان در این شرایط دشوار است و روابط عمومی ها باید در این زمینه پیشگام باشند.
 
خالصی افزود: در سال های گذشته در سازمان ها و نهادهای دولتی، فعالیت ها و کارهای زیادی انجام شده است اما آن طوری که باید به اطلاع افکار عمومی نرسیده است، بنابراین روابط عمومی‌ها باید اطلاع رسانی مناسبی از این اقدامات داشته باشند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *