RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل ساتا در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه عنوان کرد:

رضایت نیروی‌ انسانی شرط رضایت ذی‌نفعان

۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰کد خبر: 316730
ایستانیوز:مدیران شرکت‌ها با جلب رضایت نیروی انسانی می‌توانند شاهد رضایت ذی‌نفعان و نیز موفقیت و پیشرفت شرکت باشند.
به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع‌انسانی، ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: در صورتی که کارمندان احساس کنند برای مجموعه فردی باارزش هستند پس با به‌کارگیری خلاقیت و توانمندی خود تلاش می‌کنند تا بسترهای پیشرفت شرکت و همچنین رضایت ذی‌نفعان را فراهم کنند.
 
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور گفت: گزینش مناسب، برگزاری دوره‌های آموزش‌های حرفه‌ای، شکل‌دادن اخلاق حرفه‌ای و در نهایت طراحی و اجرای برنامه‌های انگیزشی برای کارکنان از جمله عواملی هستند که می‌تواند در زمینه جلب رضایت مشتریان موثر باشد.
 
مدیرعامل ساتا با تاکید بر اینکه بیمه‌های بازرگانی با ریسک معنا پیدا می‌کنند،گفت: مدیران شرکت‌های بازرگانی برای رشد و تعالی مجموعه و دریافت این ریسک ناگزیر به فروش بیمه‌نامه، جذب منابع و سرمایه‌گذاری در بخش‌های سودده هستند.
 
امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور موفقیت بیمه‌های بازرگانی را در گرو اعتماد و رضایت مردم دانست و گفت: مدیران شرکت‌های بیمه با پاسخگویی و انجام به موقع تعهد خود می‌توانند ریسک جدایی مشتریان از شرکت را کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: مدیران و کارشناسان شرکت‌های بیمه با فراهم کردن محیط و ابزارهای فیزیکی و غیرفیزیکی مناسب می‌توانند این امر را محقق سازند.
 
مدیرعامل ساتا با تاکید بر اینکه رفتار کارکنان مهم‌ترین مولفه غیرفیزیکی در رضایت مشتریان است، خاطرنشان‌ کرد: امکانات محیطی یا هتلینگ و همچنین مجهز بودن زیرساخت‌های فن‌اوری و نرم‌افزاری و برقراری و اتصال مستمر کاربران به سامانه از اساسی‌ترین مولفه‌های فیزیکی در جلب رضایت جامعه هدف هستند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *