RSS
امروز سه شنبه ، ۳۰ دی ۱۳۹۹
آخرین اخبار

خدمات درمانی تامین اجتماعی در سه محور اساسی سطح بندی شد

صعود ایران به جایگاه ۳۸ جهان از لحاظ تولید حق بیمه

طرح «طراوت» بانک صادرات در ایستگاه صنعت نشر

تقدیر فرماندار لاهیجان از بانک پارسیان

پاسخ بیمه سینا به ۶ پرسش فرابورس

طرح تسهیلاتی "رفاه دانا" از سوی بانک رفاه ارائه شد

دریافت لوح تقدیر توسط صنایع و معادن ماهان سیرجان

۲۵ میلیون بدهید ۲۴۰ میلیون وام بگیرید

رقبای منطقه‌ای، بزرگترین برنده قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF

زیان قوامین را از حساب مهر اقتصاد برداشتند

برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری معرفی شدند

تشکیل بازار برتر با دامنه نوسان ۱۰ درصدی تکذیب شد

حرکت شرکت ها در مسیر سود آوری

قیمت‌گذاری دستوری کالاها بر علیه تولید است

بازار سرمایه، صدرنشین بازارها

جزئیات ورود برنج به بورس کالا

شرط صفرشدن مالیات صادرکنندگان چیست؟

عواقب تعجیل در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه

تهدیدها و فرصت‏ های صنعت برق ایران

کاهش ۳۵ درصدی بارندگی ها در سال آبی جاری

بیت کوین باید از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کند

فرارترامپی‌ها از بازار دلار

جاماندگان «عدالت» آب رفتند

بازار سهام رشد تابستان و پاییز را پس داد

رشد ۱۰۰ درصدی تسهیلات اعطایی به دانش بنیان‌ها

وبینار استاندارهای جهانی روابط عمومی برگزار شد

۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰کد خبر: 316479
ایستانیوز: وبینار ملی تخصصی استانداردهای جهانی روابط عمومی به همت انجمن روابط عمومی ایران و نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اصفهان به سخنرانی حمید شکری خانقاه مدرس دانشگاه و مدیر روابط عمومی و ارتباطات برنامه مهارت سنجی شغلی اروپایی اسکو در ایران و نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردیارتباطی در روابط عمومی به صورت آنلاین در بستر شبکه رایلایو و با حضور مدیران روابط عمومی و کارشناسان این حوزه در سطح کشوربرگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانبوز) ، دکتر شکری خانقاه با بیان اینکه"روابط عمومی راهبردی باید زبان مشترک جهانی را پیدا کرده و خود را با استاندارهای جهانی هماهنگ کند ادامه داد:
 
روابط عمومی باید برای ارتقای کیفیت و جایگاه سازمانی و ایفای نقش موثر در موفقیت سازمانی باید در سه سطح روابط عمومی پایه ، روابط عمومی حرفه ای و روابط عمومی تخصصی و راهبردی ارتقا پیدا کنند.
 
وی تاکید کرد: روابط عمومی در سطح پایه باید از نگرش ارتباطی راهبردی و مهارتهای ارتباطی توام با مثبت اندیشی برخوردار شود و در سطح حرفه ای باید قادر باشد فرآیندهای کاری و شغلی خود را احصاکرده و با معیارهای شایستگی و استاندارهای جهانی خود را هماهنگ کند.
 
شکری خانقاه افزود:موفقیت روابط عمومی ها در گروه وارد شدن آنها به حوزه تخصصی و راهبردی است که باید در این سطح قادر باشند سناریست و استراتژیست ارتباطی سازمان مربوطه باشند و برای تمام دغدغه ها و مسائل سازمان برنامه اقدام ارائه کنند.
 
این مدرس دانشگاه برای تحول در این حوزه پیشنهاد کرد که روابط عمومی ها برای برخورداری از یک روابط عمومی متخصص و راهبردی باید آموزشهای کاربردی را در دستور کار قرار دهند و انجمن ها و تشکل های روابط عمومی نیز به صورتی هماهنگ‌ در پی ایجاد نظام صنفی روابط باشند‌که برای برخورداری از یک روابط عمومی تخصصی و راهبردی ما باید از منشور ملی، استاندارهای جهانی در قالبی بومی و حرفه ای گرایی شغلی در روابط عمومی حمایت کنیم و برای رسیدن به جایگاه شایسته برنامه مدون ارتباطی طراحی کنیم .
 
در ادامه این وبینار ،میزگردی تخصصی با محوریت راهکارهای استاندارد سازی در روابط عمومی با حضور اساتید دکتر حمید کمالی مجری برنامه مهارت سنجی حرفه ای با استاندارد اروپایی(ESCO) در ایران،دکتر احمد پاکزاد رئیس کمیته نظارت و ارزیابی انجمن روابط عمومی ایران،دکتر احمد یحیایی ایله ای استاد دانشگاه و نویسنده کتاب استانداردهای روابط عمومی و دکتر داوود زارعیان استاد دانشگاه و نویسنده کتاب روابط عمومی همراه برگزار و با پرسش و پاسخ حاضرین به تبادل نظر پرداختند.
 
گفتنی است گواهینامه معتبر این وبینار علمی از سوی انجمن روابط عمومی ایران صادر و برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *