RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه گنبدکاووس

۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰کد خبر: 316465
ایستانیوز:مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه سینا و هیئت همراه طی سفری به استان گلستان ضمن بازدید از دو مجموعه از بیمه‌گذاران بزرگ، با همکاران شعب این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان شعبه گنبدکاووس و گرگان، گزارشی از فعالیت‌های شرکت در سال‌جاری ارائه و تصریح کرد: حرکت در مسیر برنامه استراتژیک و بودجه‌بندی موجب تحرک بیشتر همه ارکان از جمله شعب مختلف شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.
 
وی با اشاره به فرصت‌های موجود در استان گلستان برای جذب بیمه گذار گفت: خوشبختانه بیمه‌گذاران بزرگ بسیار خوبی در این منطقه داریم که در دیداری که با برخی از آنها داشتیم از خدمات بیمه سینا ابراز رضایت کردند و همین امر می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای جذب مشتری مورد توجه شعب و شبکه فروش قرار بگیرد.
 
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و تسریع در بررسی و پرداخت خسارت‌ها به منظور تکریم مشتریان بیان داشت: اطمینان و اعتماد مهمترین سرمایه یک شرکت بیمه است که باید با ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش این سرمایه را افزایش داد.
 
جعفری اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، برخورداری از بیمه عمر بیش از پیش در جامعه ضرورت یافته و بر همین اساس، همکاران شعب و نمایندگان باید از این فرصت برای توسعه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری استفاده کرده و مزایای آن را به طور کامل برای مردم تشریح کنند.
 
در ادامه این نشست، رؤسای شعبه گنبد و گرگان و برخی از نمایندگان حاضر به بیان نظرات، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح شده را صادر کرد.
 
طبق این گزارش، در بخش دیگری از این سفر، مدیرعامل، قائم‌مقام و مدیران فنی همراه ایشان طی بازدید از نیروگاه برق علی‌آباد با مدیران ارشد نیروگاه‌های علی‌آباد و قائن و همچنین مدیران ارشد گروه مپنا دیدار و گفت‌وگو کرد و آمادگی بیمه سینا را برای حمایت و ارائه انواع خدمات مورد نیاز این صنعت اعلام نمود .
 
در این دیدارها ضمن تقدیر از خدمات مختلف بیمه سینا به بیمه شدگان، در خصوص توسعه‌ی همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ها، مذاکره و تبادل نظر صورت گرفت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *