RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

افزایش فروش برخط بیمه کوثر با هدایت‌‌گری شبکه فروش

۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۹/۲۲کد خبر: 314739
ایستانیوز: افزایش فروش برخط بیمه کوثر به منظور ارایه خدمات غیرحضوری و رضایت بیمه‌‌گذاران و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با تاکید بر هدایت‌‌گری و حفظ ارزش والای اعضای شبکه فروش تحقق می‌‌یابد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، با توجه به تمایل بیمه‌گذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فن‌اوری‌های نوین بسترهای افزایش رفاه بیمه‌گذاران را فراهم کردند.
 
محمد دنان افزود: افزایش تعامل و بهر‌ه‌مندی از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های استارت‌اپی و نیز ارایه طرح‌های متنوع، بیمه‌نامه‌های ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمه‌نامه‌ها و نیز اجرای پویش‌های تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه می‌شود.
 
 معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکت‌های استارت‌اپی و تلفنی صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: با تبیین برنامه‌های مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدام‌های لازم برای ارایه طرح‌های نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.
 
وی مشارکت ۷۵درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری ۵۸۸نماینده، ۲۳هزارو۳۵۴بیمه‌نامه به ارزش ۲۳۱میلیارد ریال صادر شده است.
 
معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر از صدور ۷هزارو۹۵۰بیمه‌نامه به ارزش ۵۲میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه می‌توانند بیمه‌نامه‌های  ثالث، حوادث انفرادی، آتش‌سوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان  و نیز درمان مسافرتی را بخرند.
 
محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری با  اینشورتک‌ها و شرکت‌های استارت‌اپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریح‌کرد: با انعقاد قراداد با شرکت‌های بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و … تاکنون موفق به فروش ۱۲هزارو۷۸۵بیمه‌نامه به ارزش ۱۴۳میلیارد ریال شده‌ایم.
 
وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتری‌مداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی  برای بیمه‌نامه‌های تمدیدی را فراهم کرده‌ایم، گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲هزارو۶۱۹بیمه‌نامه به ارزش ۳۵میلیارد ریال صادر شده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *