RSS
امروز سه شنبه ، ۷ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

منطقه ۴ بیمه دانا به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌ها پیوست

بیمه تعاون گواهینامه ایزو ۳۱۰۰۰ گرفت

اعضای جدید هیأت مدیره بیمه تجارت‌نو معرفی شدند

پیمان میراب آستانه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد شد

بانک رفاه قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در دی ماه ۱۳۹۹

رونمایی از نسخه جدید همراه بانک سینا

اقتصاد ایران بعد از ترامپ کجا میرود؟

اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۰

اصلاح شیوه‌نامه عرضه و تقاضای فولاد

فاصله تورمی دهک‌ها در دی‌ماه افزایش یافت

رکود در بازار مسکن سنگین تر می شود

نرخ حق الوکاله بانک توسعه صادرات ایران اعلام شد

لزوم استقلال نهاد سیاست گذار بازار سرمایه

گامی بزرگ به سوی مردمی شدن بازارسرمایه

افزایش تقاضای اخذ مجوز نهادهای مالی

گشایش یک انبار جدید زعفران در بورس کالا

مطابق قانون جدید چک به افراد دارای چک برگشتی خدمات بانکی ارائه نمی‌شود

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه

استفاده حداکثری بانک ملی از ظرفیت تامین مالی برای پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی

امضاء تفاهم نامه میان بانک کارآفرین و دانشگاه فردوسی

احکام مشخص و رافع چالش‌ها و موانع جهش تولید

سمت و سوی قیمت سکه، طلا و دلار تا شب عید

۴۸۷۳ایده در پویش ایده تا عمل با موسسه اعتباری ملل

در مقابله با فرار مالیاتی جدی هستیم

هفتمین موفقیت بین المللی بانک آینده با دریافت تندیس بنکر٢٠٢٠

۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۹/۱۵کد خبر: 314519
ایستانیوز:بانک آینده برای هفتمین بار در سطح بین المللی و چهارمین بار پیاپی، از سوی موسسه بنکر(Banker)، موفق به کسب عنوان "بانک سال ایران" (Bank of The Year In Iran) در سال ۲۰۲۰ میلادی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،تندیس و لوح تقدیر این موفقیت در مراسمی ویژه در شهر لندن که روز چهارشنبه ۱۲ آذر سال ۱۳۹۹ به صورت برخط (online) و با حضور نمایندگان بانک ها از سراسر جهان، برگزار شد، به بانک آینده، اعطا گردید.
بانک آینده در شرایط خاص اقتصادی و همه گیری بیماری کرونا، با تکیه بر دانش، تجربه و استعداد سازمانی، موفق به کسب این عنوان شد.
موسسه بنکر در بخشی از بیانیه اهدای تندیس به بانک آینده اعلام کرده؛ علاوه بر معیارهای عملکرد خوب، واکنش سریع و ابتکاری بانک آینده در برابر همه‌گیری Covid-19 توجه داوران را به خود جلب کرد؛ این شرکت، بزرگترین دارایی خود، یعنی مرکز نمایشگاهی ایران مال را در طول یک هفته به یک بیمارستان 3000 تختخوابی برای مبتلایان به کرونا تبدیل کرد.
از سوی دیگر، بانک آینده اولین بار در ایران است که یک سامانه الکترونیکی شناخت مشتری (eKYC)  یا همان احراز هویت الکترونیکی مشتریان از طریق اپلیکیشن متمایز کیلید را معرفی کرده است. 
همچنین این بانک با استفاده از سیستم عامل Finotech توسعه بانکداری دیجیتال و باز را تقویت کرده است. این برنامه همچنین در حال توسعه برنامه های جدید از طریق اتحاد استراتژیک با fintechs و با کمک برنامه شتاب دهنده Finnova است.
محمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده نیز در این باره گفته: "استراتژی های اصلی ما شامل مدیریت منابع و کاهش هزینه، مدیریت هزینه ها، درآمد مشترک و تقویت ثبات مالی بانک بوده است."
نشریه بنکر (Banker) وابسته به موسسه فایننشیال تایمز با بیش از ۹۰ سال سابقه حرفه ای در زمینه بانکداری در سطح جهانی، هر ساله اقدام به ارزیابی بانک ها می کند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *