RSS
امروز دوشنبه ، ۲۹ دی ۱۳۹۹
آخرین اخبار

خدمات درمانی تامین اجتماعی در سه محور اساسی سطح بندی شد

صعود ایران به جایگاه ۳۸ جهان از لحاظ تولید حق بیمه

طرح «طراوت» بانک صادرات در ایستگاه صنعت نشر

تقدیر فرماندار لاهیجان از بانک پارسیان

پاسخ بیمه سینا به ۶ پرسش فرابورس

طرح تسهیلاتی "رفاه دانا" از سوی بانک رفاه ارائه شد

دریافت لوح تقدیر توسط صنایع و معادن ماهان سیرجان

۲۵ میلیون بدهید ۲۴۰ میلیون وام بگیرید

رقبای منطقه‌ای، بزرگترین برنده قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF

زیان قوامین را از حساب مهر اقتصاد برداشتند

برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری معرفی شدند

تشکیل بازار برتر با دامنه نوسان ۱۰ درصدی تکذیب شد

حرکت شرکت ها در مسیر سود آوری

قیمت‌گذاری دستوری کالاها بر علیه تولید است

بازار سرمایه، صدرنشین بازارها

جزئیات ورود برنج به بورس کالا

شرط صفرشدن مالیات صادرکنندگان چیست؟

عواقب تعجیل در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه

تهدیدها و فرصت‏ های صنعت برق ایران

کاهش ۳۵ درصدی بارندگی ها در سال آبی جاری

بیت کوین باید از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کند

فرارترامپی‌ها از بازار دلار

جاماندگان «عدالت» آب رفتند

بازار سهام رشد تابستان و پاییز را پس داد

رشد ۱۰۰ درصدی تسهیلات اعطایی به دانش بنیان‌ها

گفت‌وگوی برخط مدیرعامل بیمه کوثر با معاونان و مدیران مطرح شد

صیانت از سلامت کارکنان و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری

۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۹/۱۱کد خبر: 314450
ایستانیوز:صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل شرکت در دومین گفت‌وگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذی‌نفعان شرکت را مهم‌ترین دغدغه‌های معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و خاطرنشان‌کرد: طرح جهادی امام جواد‌(ع) که از دیروز به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد نشان‌دهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.
 
مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه‌های دولت و نهاد ناظر فعالیت‌های برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابع‌انسانی و نیز برگزاری جلسه‌های غیرحضوری در ستاد و استان‌ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.
 
وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانه‌های غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرم‌افزار همراه‌بیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه‌ای، راه‌اندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمه‌نامه‌ها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخش‌های فروش، خسارت، پرداخت حق‌بیمه و دریافت معرفی‌نامه بیمارستانی از جمله فعالیت‌های شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذی‌نفعان و مشتریان و کسب رضایت آن‌ها بوده است و امید است با توسعه این فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین در راستای افزایش رضایت ذی‌نفعان گام برداریم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *