RSS
امروز سه شنبه ، ۷ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

منطقه ۴ بیمه دانا به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌ها پیوست

بیمه تعاون گواهینامه ایزو ۳۱۰۰۰ گرفت

اعضای جدید هیأت مدیره بیمه تجارت‌نو معرفی شدند

پیمان میراب آستانه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد شد

بانک رفاه قدرت خرید بازنشستگان را افزایش می‌دهد

گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در دی ماه ۱۳۹۹

رونمایی از نسخه جدید همراه بانک سینا

اقتصاد ایران بعد از ترامپ کجا میرود؟

اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۰

اصلاح شیوه‌نامه عرضه و تقاضای فولاد

فاصله تورمی دهک‌ها در دی‌ماه افزایش یافت

رکود در بازار مسکن سنگین تر می شود

نرخ حق الوکاله بانک توسعه صادرات ایران اعلام شد

لزوم استقلال نهاد سیاست گذار بازار سرمایه

گامی بزرگ به سوی مردمی شدن بازارسرمایه

افزایش تقاضای اخذ مجوز نهادهای مالی

گشایش یک انبار جدید زعفران در بورس کالا

مطابق قانون جدید چک به افراد دارای چک برگشتی خدمات بانکی ارائه نمی‌شود

پرداخت بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک رفاه

استفاده حداکثری بانک ملی از ظرفیت تامین مالی برای پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی

امضاء تفاهم نامه میان بانک کارآفرین و دانشگاه فردوسی

احکام مشخص و رافع چالش‌ها و موانع جهش تولید

سمت و سوی قیمت سکه، طلا و دلار تا شب عید

۴۸۷۳ایده در پویش ایده تا عمل با موسسه اعتباری ملل

در مقابله با فرار مالیاتی جدی هستیم

مدیرعامل سابق بیمه آرمان عنوان کرد:

چرا مردم به استارت آپ‌ها اعتماد نمی‌کنند؟

۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۹/۱۰کد خبر: 314420
ایستانیوز:مدیرعامل سابق بیمه آرمان اظهار کرد: عدم اعتماد مردم به استارت آپ‌های بیمه‌ای در کشور باعث شده است مردم خرید بیمه نامه حضوری را به غیر حضوری ترجیح دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا بیانیان، مدیرعامل سابق بیمه آرمان در خصوص خرید بیمه نامه اینترنتی عنوان کرد: در کشور ما مردم پایبند به مسائل سنتی هستند و با خرید بیمه نامه از شرکت‌های بیمه و با لمس بیمه نامه خیال خود را آسوده می‌کنند.
 
وی افزود: حضور استارت آپ‌ها در صنعت بیمه باید با یک بستر و یک فرهنگ سازی قبلی باشد تا مردم بتوانند از این روش و سیستم حمایت کنند. همچنین برای راه اندازی و استفاده مردم از این استارت آپ‌های بیمه‌ای، باید زیرساخت‌های فنی آن به درستی مهیا شود.
 
مدیرعامل سابق بیمه آرمان درباره نقش استارت آپ‌ها در صنعت بیمه کشور بیان کرد: اعتمادی که مردم نسبت به استارت آپ‌های بیمه‌ای کسب می‌کنند بر اساس تاییدیه‌های بیمه مرکزی است. در همه دنیا عمده فروش محصولات بیمه‌ای بر اساس فروش چهره به چهره است، زیرا خریدار در این نوع از خرید می‌تواند راحت‌تر به نمایندگان بیمه اعتماد کند تا اینکه از طریق استارت آپ‌ها بیمه نامه را خریداری کند.
 
به گزارش پول نیوز ، بیانیان خاطرنشان کرد: عدم اعتماد مردم به استارت آپ‌های بیمه‌ای در کشور باعث شده است مردم خرید بیمه نامه حضوری را به غیر حضوری ترجیح دهند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *