RSS
امروز پنج شنبه ، ۲ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

امکان درج شماره شبای حساب بر روی رفاه کارت فراهم شد

بورس به آتش چه سوخت؟

نرخ تورم سالیانه دی ماه ۳۲ درصد شد

حیثیت و اعتبار رییس بانک مرکزی به تعدیل نرخ ارز است

سید مجید بختیاری، مدیرعامل جدید بیمه ایران شد

دوری از کرونا با نوبت دهی تلفنی شعب بانک رفاه

شورای عالی بورس استعفای «قالیباف» را پذیرفت

رشد ۴۳ درصدی پرداخت تسهیلات در بانک مسکن

شناسایی ریسک منابع‌انسانی نیازمند تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه

شورای عالی بورس محور تصمیم گیری و تعادل بخشی بازار سرمایه

یک ابزار طلایی دیگر در راه بورس کالا

انتقال برخی نمادها به تابلو زرد بازارپایه فرابورس ایران

ارسال پیامک جعلی سجام برای دارندگان سهام عدالت

خروج از رکود/ فولاد به مدار صعود برگشت

ایران، یکه‌تاز بازار گاز ترکیه

آتش کرونا در اقتصاد خاورمیانه

بانکداری الکترونیکی نقدینگی را کنترل می کند؟

عمل به مسئولیت اجتماعی در کنار وظیفه ذاتی بانک

«وگردش» بانکی با تمرکز بر گردشگری

تقدیر بیمه مرکزی از نقش بیمه "ما" در ترویج فرهنگ

مدیران بیمه آسیا از تلاش مدیرعامل و هیات مدیره سابق قدردانی کردند

ایجاد امکان بستن غیرحضوری حساب مازاد در بانک سینا

پرداخت ۱۱۵ هزار میلیارد ریال وام کرونایی از سوی بانک ملی

افزایش سود "کوثر" چشمگیر بود

حمایت از بورس با کاهش سود بانکی ممکن است؟

هشدار بانک ملی ایران درباره کلاهبرداری‌های تلفنی و اینترنتی

۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۹/۵کد خبر: 314280
ایستانیوز:بانک ملی ایران از مشتریان و کاربران سامانه‌های اینترنتی خود خواست نسبت به سوء استفاده‌های احتمالی که به صورت تلفنی یا آنلاین صورت می‌گیرد هوشیار باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با وجود امن بودن این سامانه ها، اما برخی سودجویان به بهانه های مختلف تلاش می کنند کدهای اعتبارسنجی و یا رمزهای یکبار مصرف ارسالی به تلفن همراه مشتریان را دریافت کرده و از آن به نفع خود استفاده کنند.
 
تماس های تلفنی نامعتبر یا پیام های ارسالی مشکوک در فضای مجازی با عناوینی چون پرداخت هدیه، برنده شدن جایزه ،تماس از طرف برنامه های صداوسیما و اعلام برنده شدن افراد و ... می تواند دام کلاهبرداران برای برداشت های مکرر از حساب بانکی مشتریان باشد.
 
بانک ملی ایران ضمن هشدار مجدد در این باره، از همه کاربران سامانه های این بانک خواست از پاسخگویی به خواسته های افراد مشکوک و ارایه هرگونه اطلاعات هویتی و بانکی به صورت تلفنی خودداری کرده و در صورت لزوم آن را با پلیس در میان بگذارند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *