RSS
امروز یکشنبه ، ۲۸ دی ۱۳۹۹
آخرین اخبار

بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث در بیمه پاسارگاد

بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث در بیمه آسیا

امسال سود سهام عدالت سرمایه‌گذاری استانی درکار نیست

جواب مسکن ملی پایان بهمن می آید

خداحافظی با واتس اپ طولانی می شود؟

دستورالعمل اجرایی ماده (۶) اصلاحی قانون صدور چک

آیا ایران هم می‌تواند صاحب ارز دیجیتال شود؟

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از مدیرعامل بانک ملت

افتتاح حساب غیرحضوری در بانک صادرات ایران

صنعت بیمه به صندوق تامین خسارت‌های بدنی به چشم یک مکمل باارزش می‌‎نگرد

تعداد چک‌های برگشتی کاهش یافت

بازگشت دوباره بیت کوین به کانال ۴۰ هزار دلاری

فرصت مناسب برای خرید در بورس چه زمانی است؟

"پالایشی یکم" ثروت توزیع می‌کند؟!

مرکز مشاوره تخصصی بیمه آسیا، در عسلویه راه اندازی می شود

تقابل دو نگاه به FATF

تعویق درخواست «وام ازدواج»

عیدی امسال کارگران، ۳.۸تا ۵.۷میلیون تومان

معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی از سود انباشته

بازی جدید مجلس با بورس

اهمیت حفظ رقابت‌پذیری اقتصاد و صیانت از ذخایر ارزی

سرنوشت سهام عدالت متوفیان چه می شود؟

۸۲ سال بر قله افتخار

فرش قرمز عراق برای حضور خودروسازی ایران

چرا بورس دوباره ریخت؟

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعبه نمونه توحید

تمامی امور باید در راستای خدمت رسانی به مشتریان باشد

۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۹/۴کد خبر: 314260
ایستانیوز:مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعبه نمونه توحید، تاکید کرد: در شعب، تمامی امور باید در راستای خدمت رسانی به مشتریان باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل بانک مسکن-دکتر محمود شایان- در اولین بازدید از شعب تحت پوشش منطقه غرب تهران، در بازدید از شعبه نمونه توحید، در گفتگو با حمیدرضا پورشبانان-رئیس شعبه- ضمن کسب اطلاع درخصوص آمار منابع، مصارف و مطالبات معوق، بیان کرد: در شعب باید تمامی امور، در راستای خدمت رسانی به مشتریان انجام شود و در ستاد نیز، امور مربوط به پشتیبانی شعب ، به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.
 
وی ضمن تاکید بر شعار "همیشه حق با مشتری است" در منشور اخلاقی بانک مسکن، اذعان داشت: لازمه تجلی این شعار در بانک، ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب کارکنان ستاد به شعب و به دنبال آن، بهبود خدمت رسانی به مشتریان توسط شعب می باشد.
 
دکتر شایان در حین بازدید، با بررسی جزئیات پرونده تسهیلاتی یکی از عمده مطالبات معوق شعبه در بخش مشارکت مدنی، ضمن ارائه راهکارهای لازم درخصوص مذاکره با مشتری، بر لزوم دستیابی به راه حل های مناسب در بخش وصول مطالبات، به منظور تقسیط واحدها به جای تطویل روند وصول از طریق اجرایی کردن پرونده ها تاکید کرد.
 
وی با اشاره به لزوم مصالحه با مشتریان بدهکار علی الخصوص بدهکاران کلان، تصریح کرد: در وصول مطالبات باید راهکارهای مطروحه از سوی مشتری و شعبه، جرح و تعدیل گردیده تا بتوان به راه حل نهایی و مطلوب به گونه ای که در آن هم منافع مشتری ، هم منافع بانک حاصل گردد، دست یافت.
 
مدیرعامل بانک مسکن همچنین با اشاره به جایگاه خطیر روسای شعب، رهنمودهای لازم درخصوص اختیارات و مسوولیت های روسای شعب را ارائه نمود.
 
دکتر شایان اضافه نمود: دادن اختیارات کافی به روسای شعب، می تواند نقش موثری در جلوگیری از طولانی شدن امور مشتریان داشته باشد.
 
وی با اشاره به جایگاه مهم شعب به عنوان اولین سطح ارتباطی با مشتری، بیان کرد: هرگونه مشکلات در سرویس دهی به مشتریان می بایست سریعا از سوی شعبه به مسوولین گزارش شود تا در اسرع وقت، ضمن رفع مشکلات و موانع موجود، زمینه تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مشتریان فراهم گردد.
 
دکتر محمود شایان همچنین با اشاره به مزیت وجود صندوق امانات در شعبه نمونه توحید، ضمن تاکید بر اهمیت خدمات کارمزدمحور در سازمان، استفاده موثر از این ابزار را در بازاریابی و جذب مشتریان خواستار شد.
 
مدیرعامل بانک در ادامه درخصوص بازمهندسی ساختار سازمانی کلان بانک توضیحاتی داد و تغییرات لحاظ شده را در راستای انطباق با الزامات حاکمیت شرکتی امری ضروری برشمرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با تغییرات اعمال شده در ساختار سازمانی بانک ، بتوانیم در تحقق اهداف خطیر بانک مسکن و ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان، گام های موثری برداریم.
 
وی در ادامه به بررسی وضعیت شعبه و آمار پرسنلی پرداخت و ضمن ملاقات و گفتگو با همکاران، از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
 
در پایان، دکتر محمود شایان از فضا و ساختمان شعبه نیز بازدید به عمل آورد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک مسکن
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *