RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
آخرین اخبار

تقدیر از برترین‌های رازمان اکوسیستم همراز بیمه رازی

آگهی دعوت به مجمع عمومی بیمه سینا

مرکز ارتباط نهادهای مالی راه‌اندازی شد

دارایی ۳۸۰ هزار میلیارد تومانی سهامداران عدالت

رشد ۱۰۵ درصدی فروش شرکت‌های معدنی بورس

بیت‌ کوین بر قله ۶۴هزار دلاری

قیمت دلار ۲۵ فروردین ماه۱۴۰۰

افزایش قیمت ۳.۶۴ دلاری نفت خام سنگین ایران در ماه مارس

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد ریال خسارت بیمه کرونا توسط بیمه سامان

راه اندازی نخستین بورس مبتنی بر ارز‌های دیجیتالی

قاچاق چه تاثیری بر بورس می‌گذارد؟

اعتبار ویژه بانک مسکن برای در سیستان و بلوچستان

نظام تک نرخی ارز به مهار تورم کمک می‌کند

ارسال لایحه درصد سهامداری بانک مشترک ایران و ونزوئلا به مجلس

آشتی حقیقی‌ها با بورس

یارانه رمضان امشب واریز می‌شود

شیوه جالب بانک آینده برای جذب سپرده!

سه دیدگاه مختلف در مورد کاهش نرخ بهره در اقتصاد

نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش یافت

بهبود وضعیت بورس به یک عامل وابسته نیست

۵سناریو برای همسان‌سازی مرحله دوم حقوق بازنشستگان

با تخفیفات بیمه‌ای طرح ماه رحمت تا عید سعید فطر

«محیا» راهگشای بنگاه‌های کوچک و آسیب دیده

همراه بانک ملت؛ ارائه دهنده خدمات سامانه صیاد از طریق تلفن همراه

دلار جهانی نزولی شد

سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد

۱۱:۷ - ۱۳۹۹/۹/۳کد خبر: 314191
ایستانیوز: به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آن ها در دوران شیوع ویروس کرونا، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، برای کسانی که مجبورند خدمات حضوری دریافت کنند، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد. 
 
بر اساس این گزارش، در این سیستم، مشتریان می توانند از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، برای حضور در شعب نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که به آن ها اعلام  می شود، جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه کنند. 
گفتنی است، در این سیستم مشتریان از طریق تماس با شماره  8525-021 کلید 2  را انتخاب و پس از وارد کردن کد شعب، زمان نوبت به صورت پیامک به تلفن همراه آن ها ارسال می شود و در صورت نداشتن کد شعبه، تماس مشتریان با کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک برقرار و با راهنمایی آن ها، نوبت حضور در شعبه به وی اعلام می شود. ساعت تماس مشتریان با این مرکز 8 صبح تا 12 ظهر است. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *