RSS
امروز پنج شنبه ، ۹ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در افزایش حقوق سال بعد لحاظ می‌شود

قرض الحسنه به بانک کارآفرین می آید

بهره برداری از نسخه جدید برنامه موبایلی همراه کارت رفاه

۹ پرسش بورسی از وزیر اقتصاد

افزایش فروش «کچاد» دردی ماه

«طراوت» ٢٤٠ هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی اعتبار داد

ایجاد و توسعه نهادهای بازار سهام را ادامه خواهیم داد

وزیر اقتصاد بیش از فعالان بازار دلش برای بورس می‌تپد

سوئیفت ملی راه‌اندازی شد

تحقق ۱۰۲ درصدی درآمدهای مالیاتی ۱۰ ماهه

تحقق اهداف سالیانه بیمه سرمد در ۱۰ ماهه

نرخ شکنی سبب بی اعتمادی جامعه به صنعت بیمه می شود

بیمه ایران به رکورد ۲۱ هزار میلیارد تومان رسید

مشخصات و ویژگی‌های چک‌های جدید

اصلاح آیین‌نامه تشویق صادرکنندگان نمونه

پرداخت ۱۲۱۹۹.۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های اقتصادی

پیش‌بینی افزایش تورم تا پایان سال

سرقت اطلاعات بانکی ۲۰۰۰ شهروند

ارز ۱۷۵۰۰ تومانی رانت جدیدی ایجاد می‌کند

تأسیس بانک مشترک ایران و قزاقستان

صادرات نفت ایران با محو شدن فشارهای ترامپ افزایش یافت

احتمال رشد ۵.۵ درصدی اقتصاد جهان در سال ۲۰۲۱

انتشار اوراق بدون ضامن و با تکیه بر رتبه اعتباری

راه‌اندازی تالار «حراج باز» در بورس کالا

رعایت بهداشت اعتباری ضامن سلامت ساختار مالی بانک است

بیمه مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد؛

خدمات بیمه‌ای در ایام تعطیلی کرونایی متوقف نمی‌شود

۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۹/۲کد خبر: 314161
ایستانیوز:با قرار گرفتن خدمات بیمه‌ای در گروه خدمات ضروری و تصویب "طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹" در شهرهای کشور، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی مورخ ۲۷ آبان از سوی بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی موظف شدند تا حد امکان با استفاده از سامانه‌ها و امکانات ایجاد شده دولت الکترونیک ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دهند و زمینه دسترسی شهروندان به کلیه خدمات خود را از طریق سامانه‌های الکترونیکی فراهم کنند.
 
در این رابطه لازم است ضمن سرعت بخشیدن به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه دولت الکترونیک، هر دستگاه زمینه و امکان دسترسی شهروندان به سامانه های ارائه خدمات را به صورت فراگیر و در اسرع وقت فراهم نمایند.
 
همچنین مفید امینی معاون نظارت بیمه مرکزی، طی نامه‌ای بخشنامه مذکور را به شرکت‌های بیمه ابلاغ کرد و از آنها خواست با عنایت به بخشنامه مذکور مفاد آن را با مقتضیات کاری شرکت بیمه و شبکه خدمات بیمه‌ای خود تطبیق دهند.
 
دراین بخشنامه تصریح شده است که صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت بیمه گذاران و زیان دیدگان بدون هر گونه تعلل انجام پذیرد .
 
همچنین در این بخشنامه با اعلام ضرورت کاهش مراجعات حضوری تاکید شده است که تا حد امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی انجام پذیرد و شرکتهای بیمه تمام توان فنی و کارشناسی خود را در این زمینه به کار گیرند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *