RSS
امروز یکشنبه ، ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
آخرین اخبار

بیمه نامه شخص ثالث بیمه آسیا با ارائه گواهینامه معتبر ارائه می شود

کمک بانک مسکن به زلزله زدگان سی سخت

راهکارهای نقل و انتقال منابع ایران در عراق

حجم ۶ تا ۳۰ درصدی اقتصاد زیرزمینی در ایران

پرداخت وام ۵۰ میلیارد تومانی به بزرگراه بیرجند - قائن

بهره برداری از دومین مدرسه بانک سینا در دهستان رمشک کرمان

بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد

از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم

مدیرعاملی بادین برای بیمه آسیا تمدید شد

راه اندازی پرتال خدمات الکترونیک بیمه "ما"

پرداخت حق بیمه اجباری حوادث طبیعی با قبض برق

بیمه آسیا خسارت زلزله زدگان منطقه سی سخت را پرداخت کرد

پیش‌بینی دبیر کانون صرافان درباره قیمت ارز

مجلس می‌تواند بر عملکرد بانک‌های خصوصی نظارت کند؟

مخالفت مجلس با اخذ مالیات از تراکنش‌های بانکی

ماجرای شاطر نانوایی که کانال تلگرامی آموزش بورس داشت!

۳۳ مورد دسترسی برخط سهامداران مسدود شد

روند خروج پول از بورس همچنان ادامه دارد

اقتصاد چین تا سال ۲۰۳۵ دو برابر می‌شود

کاهش قیمت دلار چه تاثیری بر بورس خواهد داشت؟

سقف حقوق معاف از مالیات، ۴ میلیون تومان شد

واریز ماهانه ۴۰۰ میلیاردتومان از درآمدهای بیمه‌ شخص‌ثالث به خزانه

صدور پیام سیاسی برای نزول دلار

مالیات بر سود سپرده، خوب یا بد؟

واکنش بانک مرکزی به دفتر رئیس جمهور

ملاک موفقیت هر سازمان رضایت مشتریان است

۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۹/۱کد خبر: 314112
ایستانیوز:سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون گفت: ملاک موفقیت هر سازمان رضایت مشتریان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی که به‌اتفاق هادی بخت یار رئیس اداره کل هماهنگی و پشتیبانی مدیریت امور استان‌ها و شعب جهت بررسی عملکرد شش‌ماهه اول سال جاری و میزان تحقق برنامه ابلاغی به استان بوشهر عزیمت کردند با اعلام مطلب فوق اظهار داشت:
فلسفه وجودی هر سازمان و دلیل ایجاد و شکل‌گیری فعالیت و تداوم و استمرار فعالیت آن، مردم و مشتریان هستند لذا هرگونه فعالیت برنامه محور و هدفمند از سوی سازمان که منتج به رفع نیازهای شخصی و اجتماعی برای افراد حقیقی و حقوقی باشد و در راستای اجابت درخواست‌ها و تحقق انتظارات مبتنی بر رعایت اصول کمی و کیفی و اخلاق عمومی و حرفه‌ای صورت گیرد و با استفاده از خلاقیت و نوآوری و بهره‌گیری از فناوری جدید برای جلب رضایت مردم و مشتریان باشد می‌تواند مهم‌تر بن ملاک برای توفیق یک سازمان در عرصه حضور و فعالیت تلقی گردد.
وی ماندگاری هر سازمان را در چرخه فعالیت و رقابت مرهون منابع مختلف به‌ویژه سرمایه انسانی دانست و در این رابطه افزود: قدرتمندی، اثربخشی، رقابت‌پذیری، مانایی، توسعه و پیشرفت هر سازمان علاوه بر بهره‌گیری از ساختار منعطف و چابک، درگرو نیروی انسانی متخصص چندبعدی است که در تغییرات سیستمی و محیطی از هوشمندی و قابلیت لازم برای انطباق با شرایط تغییرات و تغییر در مدل کسب‌وکار برخوردار باشند.
معادی ارزیابی و بررسی عملکرد را در مقاطع مختلف زمانی یک ضرورت سازمانی و حرفه‌ای یادکرد و دراین‌باره افزود: محدودیت منابع و هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم در اجرای عملیات و فعالیت و ارائه خدمات، عمده دلایل مدیریت بر منابع و مصارف، هزینه فرصت و بازدهی و بهره‌وری است.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیشگیری، اصلاح و بهبود عملکرد را با لحاظ کردن مدیریت زمان و در شرایط و وضعیت مقتضی یک اصل انکارناپذیر قلمداد کرد و دراین‌باره گفت: اصلی‌ترین حلقه تکمیلی برای وظایف اصلی و اساسی مدیریت موضوع کنترل و نظارت است که اگر به‌موقع، به‌جا، درست و صحیح با استفاده آر ظرفیت‌های متناسب صورت نگیرد هدر رفت منابع و امکانات و تضییع حقوق سازمان و ذینفعان را در بر خواهد داشت.
وی استان بوشهر را از زمره استان‌های خوب کشور باقابلیت‌های متنوع اقتصادی اعم از دریایی، کشاورزی، انرژی و پتروشیمی، گردشگری و بوم گردی دانست و فعالیت مجموعه شعب بانک را در سطح استان در بخش‌های مختلف اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه‌های مرتبط با ساخت کشتی، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، بند الف تبصره ۱۸ و حمایتی و تکلیفی و تسهیلات خرد و مرابحه عمومی مناسب دانست.
شایان‌ذکر است در این جلسه وضعیت عملکردی ۱۱ شعبه این استان در شاخص‌های مختلف عملکردی اعم از منابع، مصارف، نسبت مصارف به منابع، ترکیب منابع، مطالبات غیر جاری، npl, عملکرد عاملیت وجوه، هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم، قیمت تمام‌شده پول، سود و زیان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *