RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ آذر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

انتصاب سرپرست مدیریت تحول دیجیتال شرکت بیمه دی

دیدار نمایندگان بنیاد تعاون زندانیان با مدیرعامل بیمه سینا

جلسه نهایی ستاد انتخاب کارکنان شایسته صنعت بیمه

افزایش ضریب نفوذ بیمه با توجه به تحولات اقتصادی کشور

مشکل اقتصاد ایران کجاست؟

اعلام فهرست مدارک شناسایی اشخاص خارجی برای انجام امور بانکی

اعلام نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی و برگزاری حراج جدید

افزایش قیمت فروش زمین مسکونی در فصل تابستان

شعبه دیجیتال بانک ملی در ایوا راه‌اندازی می‌شود

جزییات طرح ارائه بیمه‌نامه با وام ۱۰ میلیونی

چکش کاری قانون بورس شروع شد

حد بحرانی افزایش قیمت اقلام خوراکی کجاست؟

صیانت از سلامت کارکنان و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری

مالیات بر عایدی، هدایتگر نقدینگی تازه به بورس است

اقبال داخلی به پتروخوراک‌های بورس انرژی

کالای ۵ شرکت به بورس کالا راه یافت

کاهش ۲.۸ واحدی میانگین P/E

دلایل رشد دوباره قیمت طلا و سکه

عملکرد درخشان شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی

افزایش ۲۳۹ درصدی تسهیلات مرابحه بانک کارآفرین

کاتب: هشتمین سال فعالیت سرمد پربرکت خواهد بود

روز بیمه نماد انسجام اهالی صنعت بیمه است

سیاه‌چاله اقتصاد کلان ایران

افزایش سرمایه بیمه آسیا در انتظار رای سهامداران

بازدهی ۲۵۹درصدی سهام مس

ملاک موفقیت هر سازمان رضایت مشتریان است

۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۸/۲۹کد خبر: 314095
ایستانیوز:سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون گفت: ملاک موفقیت هر سازمان رضایت مشتریان است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی که به‌اتفاق هادی بخت یار رئیس اداره کل هماهنگی و پشتیبانی مدیریت امور استان‌ها و شعب جهت بررسی عملکرد شش‌ماهه اول سال جاری و میزان تحقق برنامه ابلاغی به استان بوشهر عزیمت کردند با اعلام مطلب فوق اظهار داشت:
فلسفه وجودی هر سازمان و دلیل ایجاد و شکل‌گیری فعالیت و تداوم و استمرار فعالیت آن، مردم و مشتریان هستند لذا هرگونه فعالیت برنامه محور و هدفمند از سوی سازمان که منتج به رفع نیازهای شخصی و اجتماعی برای افراد حقیقی و حقوقی باشد و در راستای اجابت درخواست‌ها و تحقق انتظارات مبتنی بر رعایت اصول کمی و کیفی و اخلاق عمومی و حرفه‌ای صورت گیرد و با استفاده از خلاقیت و نوآوری و بهره‌گیری از فناوری جدید برای جلب رضایت مردم و مشتریان باشد می‌تواند مهم‌تر بن ملاک برای توفیق یک سازمان در عرصه حضور و فعالیت تلقی گردد.
وی ماندگاری هر سازمان را در چرخه فعالیت و رقابت مرهون منابع مختلف به‌ویژه سرمایه انسانی دانست و در این رابطه افزود: قدرتمندی، اثربخشی، رقابت‌پذیری، مانایی، توسعه و پیشرفت هر سازمان علاوه بر بهره‌گیری از ساختار منعطف و چابک، درگرو نیروی انسانی متخصص چندبعدی است که در تغییرات سیستمی و محیطی از هوشمندی و قابلیت لازم برای انطباق با شرایط تغییرات و تغییر در مدل کسب‌وکار برخوردار باشند.
معادی ارزیابی و بررسی عملکرد را در مقاطع مختلف زمانی یک ضرورت سازمانی و حرفه‌ای یادکرد و دراین‌باره افزود: محدودیت منابع و هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم در اجرای عملیات و فعالیت و ارائه خدمات، عمده دلایل مدیریت بر منابع و مصارف، هزینه فرصت و بازدهی و بهره‌وری است.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیشگیری، اصلاح و بهبود عملکرد را با لحاظ کردن مدیریت زمان و در شرایط و وضعیت مقتضی یک اصل انکارناپذیر قلمداد کرد و دراین‌باره گفت: اصلی‌ترین حلقه تکمیلی برای وظایف اصلی و اساسی مدیریت موضوع کنترل و نظارت است که اگر به‌موقع، به‌جا، درست و صحیح با استفاده آر ظرفیت‌های متناسب صورت نگیرد هدر رفت منابع و امکانات و تضییع حقوق سازمان و ذینفعان را در بر خواهد داشت.
وی استان بوشهر را از زمره استان‌های خوب کشور باقابلیت‌های متنوع اقتصادی اعم از دریایی، کشاورزی، انرژی و پتروشیمی، گردشگری و بوم گردی دانست و فعالیت مجموعه شعب بانک را در سطح استان در بخش‌های مختلف اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه‌های مرتبط با ساخت کشتی، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، بند الف تبصره ۱۸ و حمایتی و تکلیفی و تسهیلات خرد و مرابحه عمومی مناسب دانست.
شایان‌ذکر است در این جلسه وضعیت عملکردی ۱۱ شعبه این استان در شاخص‌های مختلف عملکردی اعم از منابع، مصارف، نسبت مصارف به منابع، ترکیب منابع، مطالبات غیر جاری، npl, عملکرد عاملیت وجوه، هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم، قیمت تمام‌شده پول، سود و زیان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
 

» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *