RSS
امروز پنج شنبه ، ۹ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در افزایش حقوق سال بعد لحاظ می‌شود

قرض الحسنه به بانک کارآفرین می آید

بهره برداری از نسخه جدید برنامه موبایلی همراه کارت رفاه

۹ پرسش بورسی از وزیر اقتصاد

افزایش فروش «کچاد» دردی ماه

«طراوت» ٢٤٠ هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی اعتبار داد

ایجاد و توسعه نهادهای بازار سهام را ادامه خواهیم داد

وزیر اقتصاد بیش از فعالان بازار دلش برای بورس می‌تپد

سوئیفت ملی راه‌اندازی شد

تحقق ۱۰۲ درصدی درآمدهای مالیاتی ۱۰ ماهه

تحقق اهداف سالیانه بیمه سرمد در ۱۰ ماهه

نرخ شکنی سبب بی اعتمادی جامعه به صنعت بیمه می شود

بیمه ایران به رکورد ۲۱ هزار میلیارد تومان رسید

مشخصات و ویژگی‌های چک‌های جدید

اصلاح آیین‌نامه تشویق صادرکنندگان نمونه

پرداخت ۱۲۱۹۹.۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های اقتصادی

پیش‌بینی افزایش تورم تا پایان سال

سرقت اطلاعات بانکی ۲۰۰۰ شهروند

ارز ۱۷۵۰۰ تومانی رانت جدیدی ایجاد می‌کند

تأسیس بانک مشترک ایران و قزاقستان

صادرات نفت ایران با محو شدن فشارهای ترامپ افزایش یافت

احتمال رشد ۵.۵ درصدی اقتصاد جهان در سال ۲۰۲۱

انتشار اوراق بدون ضامن و با تکیه بر رتبه اعتباری

راه‌اندازی تالار «حراج باز» در بورس کالا

رعایت بهداشت اعتباری ضامن سلامت ساختار مالی بانک است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی:

صنعت بیمه برای توسعه نیازمند فرهنگ سازی است

۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۸/۱۹کد خبر: 313791
ایستانیوز:صنعت بیمه حافظ سلامت و امنیت اقتصادی کشور است و برای توسعه خدمات عمومی به آحاد جامعه نیاز به تبلیغ و فرهنگسازی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مصطفی زندی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه کشور در ایام کرونا برای تسهیل گری امر خدمات رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده که حذف بیمه های کاغذی از دستاوردهای مهم این صنعت در ماه‌های اخیر به شمار می رود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با تقدیر از کوشش های شبانه روزی فعالان حوزه بیمه در کشور، اظهار داشت: صنعت بیمه باید از تمامی ابزارهای تبلیغی و فرهنگ سازانه استفاده کند تا همگان این امکان را پیدا کنند که از تمامی قابلیت ها و ظرفیت های این صنعت استفاده کنند.
وی افزود: هزینه تبلیغات نه فقط در کشور ما بلکه در تمام دنیا بالاست و فرهنگسازی هم هزینه های خاص خودش را دارد و به همین خاطر بخش خصوصی صنعت بیمه باید بر اساس میزان فایده و دستاوردها، بودجه مرتبط با بخش فرهنگی و تبلیغی خود را مدیریت کند.
زندی ضمن ارائه آمار و گزارش های صنعت بیمه در نه ماهه اخیر به میزان اثرگذاری این صنعت در افزایش ضریب اطمینان و آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه در هیچ شرایطی فرصت ارزشمند فرهنگسازی و معرفی محصولات نوین بیمه ای را از دست نمی دهد هر چند به دلیل شرایط خاص همه گیری ویروس کرونا در حال حاضر این فعالیت ها بیشتر در بستر دیجیتال و فضای مجازی صورت می گیرد.
وی از تنوع محصولات بیمه ای به عنوان فرصتی برای همگانی سازی بیمه در کشور نام برد و اظهار کرد: فرهنگ بیمه ای آنچنان که باید و شاید در کشور نهادینه نشده و باید در این خصوص فعالیت های تبلیغی و ترویجی با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی برپایی نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه را در راستای تحقق اهداف فرهنگسازانه نهاد ناظر و شرکت های بیمه ارزیابی کرد و گفت: تمامی شرکت‌های بیمه غیر از یک شرکت به صورت خصوصی اداره می شوند و بنابراین اجباری برای حضور در گردهمایی ها وجود ندارد و مدیران شرکت‌ها می‌توانند بر اساس علاقه مندی ها و همچنین ظرفیت‌های خود در این نمایشگاه های اینچنینی حضور پیدا کنند.
زندی اعلام کرد: شرکت های تبلیغاتی مختلف همواره پیشنهادهایی را در سطوح مختلف قیمت و خدمات مطرح می کنند که قطعا قیمت ها و خدمات طرح شده به معنای پذیرش آن از سوی صنعت بیمه نخواهد بود. 
وی تصریح کرد: پیشنهادهایی که برای برپایی این قبیل نمایشگاه ها واصل شده بر اساس تمامی ظرفیت های صنعت بیمه طراحی و تدوین می شود و تنها بخشی از آن مورد اقبال شرکت های بیمه ای قرار می گیرد که به همان میزان در آن مشارکت خواهند کرد.
این مدیر رسانه ای حفظ آرامش صنعت بیمه را از ضروریات تامین اطمینان عمومی دانست و گفت: میزان آرامش و اطمینانی که صنعت بیمه به جامعه تولید و خدمات و همچنین صنایع دیگر می بخشد با هیچ خدمت دیگری قابل قیاس نیست و به همین دلیل از رسانه ها انتظار داریم در انجام این رسالت بزرگ در کنار ما باشند.
وی در پایان بر آزادی عمل شرکت های بیمه برای شیوه حضور، میزان مشارکت و گستردگی فعالیت در نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه تاکید کرد و افزود: همانگونه که در نمایشگاه های فیزیکی این اختیار برای کیفیت و کمیت حضور شرکت های بیمه ای وجود داشت در نمایشگاه آنلاین نیز شرایط بر همان منوال خواهد بود.
گفتنی است در یکی از برنامه های رادیو ایران مسائل نادرست و شتاب زده ای در خصوص شیوه برپایی نخستین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه مطرح شده بود که با توضیحات نهاد ناظر این صنعت، سوتفاهم موجود برطرف شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *