RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

مدیرعامل بیمه نوین پاسخ داد:

اقدامات انجام شده بیمه مرکزی در دوران کرونا

۱۷:۸ - ۱۳۹۹/۸/۱۱کد خبر: 313629
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه نوین اظهار کرد: وضعیت شرکت‌های بیمه ایرانی در پی شوک ناشی از رکود اقتصادی فراگیر در جهان پس از شیوع بیماری و فشار‌های مضاعف و سنگین تحریم در کشور بسیار شکننده بود، اما با تمام این اوصاف عملکرد شرکت‌های بیمه در ایفای تعهدات بیمه‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی قابل قبول بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حسین کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین عنوان کرد: ظهور کرونا و بروز بیماری کووید-۱۹ برای تمامی جوامع و کشور‌ها غافلگیرکننده بود و بی شک تبعات فردی، اجتماعی و اقتصادی آن نیز تا مدت‌ها همراه کشور‌های مختلف خواهد بود.
 
وی افزود: در کشور ما نیز همزمان با فراگیری این بیماری تبعات اجتماعی و اقتصادی زیادی به بار آمده است در نتیجه برای پاسخ دادن به این پرسش باید به تمام ساز و کار‌های اقتصادی، اجتماعی و قانونی صنعت بیمه در کشورمان توجه کنیم. باید عملکرد صنعت بیمه را در مقایسه با دیگر بخش‌ها و صنایع کشور در مقابله با این فراگیری مورد بررسی قرار داد. اینکه صنعت بیمه قبل از شیوع این بیماری در چه موقعیت و وضعیتی قرار داشت و براساس شرایط موجود در کشور در همکاری با نهاد‌ها و سازمان‌های متولی چگونه عمل کرده است، بسیار مهم است.
 
مدیرعامل بیمه نوین ابراز کرد: به عنوان مثال یکی از چالش‌های اصلی که در روز‌های نخست شرکت‌های بیمه با آن رو به رو بودند، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران کووید-۱۹ بستری در مراکز درمانی و هزینه‌های ناشی از کرونا در حوزه بیمه‌های حوادث بود که با ابلاغ بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه خیلی سریع این هزینه‌ها از سوی شرت‌های بیمه تقبل و پرداخت شد و بیمارانی که پوشش تکمیل درمان نزد شرکت‌های بیمه داشتند، می‌توانستند از این پوشش در مراحل درمان خود استفاده کنند.
 
به گزارش پول نیوز، کریمخان زند در ادامه بیان کرد: این در حالی بود که وضعیت شرکت‌های بیمه ایرانی در پی شوک ناشی از رکود اقتصادی فراگیر در جهان پس از شیوع بیماری و فشار‌های مضاعف و سنگین تحریم در کشور بسیار شکننده بود و صنعت بیمه به دلیل وضعیت مذکور با کاهش حجم پرتفوی تولیدی مواجهه بوده که با ادامه این وضعیت شرکت‌های بیمه متضرر خواهند شد، اما با تمام این اوصاف عملکرد شرکت‌های بیمه در ایفای تعهدات بیمه‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی قابل قبول بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *