RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

دریافت ۶۴خدمت بانکداری الکترونیک بانک صادرات از ١١ درگاه

۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۷/۱۲کد خبر: 310902
ایستانیوز: ​مشتریان بانک صادرات ایران می‎‌توانند از طریق ١١ درگاه، بیش از ٦٤ خدمت بانکداری الکترونیک این بانک را دریافت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دسترسی مشتریان به ٦٤ نوع خدمت بانکداری الکترونیک در قالب ١٦ بخش اصلی خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک با استفاده از درگاه‌های مختلف فراهم شده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده بانک صادرات ایران برای تسریع در ارائه خدمات غیر حضوری، رفع نیازهای بیش از ٤٥ میلیون مشتری بانک از این طریق، سرعت بیشتری به خود گرفته است.
بخش‌های مختلف این خدمات که اغلب دارای زیرشاخه‌های متنوع و محصولات نوین بانکداری الکترونیک است، شامل «دریافت وجه»، «انتقال وجه»، «مدیریت چک‌ها»، «عملیات حساب»، «عملیات کارت»، «مدیریت تسهیلات و تعهدات»، «پرداخت‌های خاص»، «کیف پول»، «خدمات مالی»، «دریافت خدمات بیمه»، «پرداخت قبض»، «دریافت شارژ»، «خرید بسته اینترنتی»، «نیکوکاری»، «خدمات گردشگری» و مجموعه «سایر خدمات» مانند خدمات خودرویی، جستجو شعب، اخذ رسید تراکنش و ... است که از طریق ١١ درگاه «شمس»، «اینترنت‌بانک»، «همراه‌بانک»، «صاپ»، «تلفن‌بانک»، «وب‌سایت»، «باجه الکترونیکی»، «خودپرداز»، «کیوسک» و «ریما» در دسترس قرار گرفته است.
در برخی از بخش‌های این خدمات همچون«عملیات کارت»، حداقل ١٤ خدمت بانکداری الکترونیک به مشتری عرضه می‌شود. در بخش«مدیریت تسهیلات و تعهدات» مشتریان می‌توانند از پنج خدمت بانکداری غیر حضوری استفاده کنند. در بخش‌های «انتقال وجه»، «عملیات حساب» و «مدیریت چک‌ها» این تعداد به شش خدمت می‌رسد و در بخش «سایر خدمات» مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند حداقل از ١١ خدمت بانکداری الکترونیکی استفاده کنند.
در این میان سه درگاه «همراه‌بانک» با ٣٣ خدمت، خودپرداز با ٢٧ نوع خدمت و اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» با ٢٥ نوع خدمت بانکی بیشترین امکان خدمات‌رسانی را به مشتریان و هموطنان در خارج از شعب فراهم کرده‌اند.
همچنین در جدیدترین درگاه ارائه دهنده خدمات غیر حضوری بانک صادرات ایران «شمس» که به مناسبت آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک رونمایی شد، مهمترین خدمات بانکی در شعبه، به صورت غیر حضوری به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌شود که شامل « افتتاح حساب»، «درخواست اینترنتی تعهدات»، «دریافت دسته‌چک»، «رفع سوء اثر چک برگشتی»، «خدمات پرداخت» و «صورت‌حساب اینترنتی» است که نقش مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات ایران ایفا خواهد کرد. 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *