RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مدیر عامل بیمه نوین در مراسم تقدیر از برترین های شبکه فروش

رشد درآمد و سود پایدار در بیمه نوین حاصل همراهی شبکه فروش است

۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۷/۸کد خبر: 310800
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه نوین: بخش بزرگی از توسعه و رشد با کیفیت در شرکت‌های بیمه حاصل توانمندی، خلاقیت و فعالیت شبکه فروش است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم زمان با نشست تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ که به صورت ویدئو کنفرانس در ستاد و شعب این شرکت برگزار شد، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به عملکرد اثربخش شبکه فروش در چند سال اخیر گفت: با تمام موانع و چالش‌هایی که پیش روی ما قرار داشته، تلاش و همراهی شبکه فروش و نمایندگان شرکت باعث رشد درآمد و سود پایدار در بیمه نوین شده است.
 
مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر اهمیت رعایت اخلاق حرفه‌ای یادآور شد که رسیدگی و توجه به نیاز مشتریان و زیان‌دیدگان بخش مهمی از این تعهد است و خاطرنشان کرد: وظیفه مشترک کارکنان ستادی، شعب و نمایندگان شرکت جلب رضایت مشتریان و زیان‌دیدگان است و این رضایت جز با توجه و دقت نظر در دغدغه‌های آنها کسب نمی‌شود. در حال حاضر هم رضایت مشتریان و زیان‌دیدگان بیمه نوین در حد قابل قبولی است، اما فراموش نکنیم که خوب، دشمنِ عالیست و برای بهبود وضعیت فعلی به موقعیت بهتر باید هم بیشتر تلاش کنیم و هم برنامه داشته باشیم.
 
کریم خان زند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جایگاه نمایندگان در شرکت‌های بیمه تصریح کرد: این یک واقعیت است که بخش بزرگی از توسعه و رشد با کیفیت در شرکت‌های بیمه حاصل توانمندی، خلاقیت و فعالیت شبکه فروش است. نکته ای که بیش از قبل بر اهمیت سطح دانش و توانایی فنی نمایندگان صحه می‌گذارد و این در عمل به معنای تقدم توسعه کیفی شبکه فروش بر توسعه صرفاً کمی و تعداد افراد نمایندگان شرکت‌های بیمه است.
 
وی همچنین علاوه بر دعوت از نمایندگان شرکت به تلاش مضاعف در نیمه دوم سال تأکید کرد: وضعیت فعلی حاکم بر جامعه از دو منظر بهداشتی و اقتصادی، خاص است و هر کدام از ما در قبال آن وظایف فردی و اجتماعی داریم و همان طور که می‌دانیم پوشش‌های بیمه‌ای بیشتر، امنیت و رفاه بیشتری را برای جامعه در پی دارد، از سوی دیگر حفظ سلامتی و رعایت بهداشت نیز وظیفه فردی هر یک از ماست. پس در این شرایط ضمن توجه به سلامتی خود و دیگران برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی باید تلاش بیشتری کرد و این مهم بخشی از وظیفه صنعت بیمه و به تبع نمایندگان شرکت‌های بیمه، به عنوان سفیران شرکت‌های بیمه است.
 
در پایان این مراسم نیز اسامی نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ۱۳۹۸ قرائت و هم زمان در شعب شرکت جوایز و تندیس نیز به ایشان اهدا شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *