RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین تقدیر شدند

۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۶/۳۱کد خبر: 310545
ایستانیوز:مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای شعب این شرکت به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین، در این مراسم، از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در هشت بخش ­ نمایندگان برگزیده استانی، کشوری، نماینده برتر در هر رشته بیمه‌ای، نماینده برتر جدید، نماینده برتر از منظر رشد حق بیمه و  نماینده و مدیران فروش برتر عمر انفرادی، نماینده برتر سهامداری و کارگزاران برتر متعامل با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.
 
همچنین در بخش نماینده و مدیران فروش برتر بیمه‌های عمر انفرادی، نمایندگان بر اساس بخش‌های نماینده برتر وصولی سال اول، نماینده برتر فروش عمر(موضوع آئین نامه شماره ۹۶)، نماینده برتر وصولی کل حق بیمه و مدیران فروش برتر انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم بیش از ۵۰ نماینده و کارگزار برتر مورد تقدیر قرار گرفتند. انتخاب و داوری­ برترین­‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۹۸ بر اساس معیارهایی همچون عملکرد و پتانسیل استانی، پرتفوی وصولی در بخش­ مورد نظر، رعایت ترکیب پرتفوی و نسبت خسارت مناسب، درصد پایین معوقات حق بیمه و عدم تخلف مالی و انضباطی از سوی نمایندگان انجام شده است.
 
گفتنی است، گسترش و توسعه شبکه فروش، ارتقای توانمندی‌ها و دانش تخصصی نمایندگان و ایجاد بسترهای جدید فروش برای آنان از جمله اهداف و استراتژی های شرکت بیمه نوین است. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *