RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

تسهیلات بانک توسعه تعاون جهت تکمیل واحدهای تعاونی‌های مسکن کارگری

۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۶/۱۸کد خبر: 310218
ایستانیوز:بانک توسعه تعاون جهت تکمیل واحدهای تعاونی‌های مسکن کارگری تسهیلات ارائه می‌دهدمدیرعامل بانک توسعه تعاون از اعطای تسهیلات جهت تکمیل واحدهای تعاونی‌های مسکن کارگری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی، حجت‌اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه‌های بخش تعاون در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن می‌گفت ضمن تبریک هفته تعاون به تعاونگران اظهار داشت: تعاونگران در همه رسته‌های اقتصادی حضوری فعال و اثرگذار دارند و بهره‌گیری از ظرفیت تعاون راهکاری قابل اطمینان برای رونق تولید در اقتصاد است.
 
مهدیان با اشاره به اهمیت موضوع تامین مسکن کارگری افزود: تعاونی‌های مسکن نقش مهمی در خانه‌دار کردن کارگران عزیز بر عهده دارند و مطابق تدابیر پیش‌بینی شده و تفاهم‌نامه منعقده با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خط اعتباری به میزان 5 هزار میلیارد ریال جهت تکمیل واحدهای در حال ساخت چهار منطقه مهم کارگری در کشور اختصاص یافته است و در صورت لزوم این میزان اختصاص یافته در دور جدید قابل تمدید است.
 
وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در حال حاضر با تعاونی‌های مسکن مستقر در چهار منطقه صنعتی و کارگری اجرایی می‌گردد و حداکثر تسهیلات پرداختی به هر واحد با توجه به موقعیت جغرافیایی 1250 میلیون ریال با بازپرداخت ده ساله است و همین مدل در گام‌های بعدی این طرح با سایر تعاونی‌های مسکن واجد شرایط قابل تفاهم و اجرایی شدن است.
 
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با دعوت از تمامی تعاونگران و کارآفرینان جهت همکاری با این بانک گفت: کلیه خدمات مورد انتظار فعالین اقتصادی بخش تعاون از شبکه بانکی، از طریق بانک توسعه تعاون قابل دستیابی است و چنانچه گردش حساب تعاونی‌ها در بانک تخصصی خودشان متمرکز باشد، عواید و مزیت‌های مناسبی برای بخش تعاون ایجاد می‌شود.
 
مهدیان خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون طی سالیان اخیر در راستای ایفای نقش توسعه‌ای، به همکاری با دستگاه‌های دولتی پایبند بوده است و آمار نشان‌دهنده این است که تفاهم‌نامه‌های منعقده این بانک با سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمان مد نظر اجرایی گردیده و تعهدات بانک به درستی ایفا گردیده است.
 
شایان ذکر است در این جلسه محمد جعفر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری معاون اشتغال و کارآفرینی وزارتخانه، مجید انصاری رییس کمیته تعاون کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، اصغر نوراله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و سعید معادی معاون شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *