RSS
امروز یکشنبه ، ۴ آبان ۱۳۹۹
آخرین اخبار

سیاست پولی و اقدامات احتیاطی

روند نزولی دلار ادامه دارد

۲۲ آبان، آخرین مهلت معرفی نیازهای فناورانه به «شرکت بیمه سامان»

بیمه کوثر رتبه اول تحقق بالاترین سود خالص را به‌دست آورد

پیشنهادهایی برای تامین سرمایه بانک توسعه تعاون

تغییر ساعت کار بانک‌های خصوصی

تهدید یورو با یوان دیجیتال

کرونا و کارآفرینی: تهدید یا فرصت؟

آخرین وضعیت سهام عدالت جدید

FATF ایران را در فهرست سیاه نگه داشت

یارانه ۱۲۰ هزار تومانی به چه کسانی می رسد؟

جزئیات وام جدید کرونا

یک تصمیم جدید برای استخراج رمز ارز

بخشنامه دورکاری ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

حبس نفس بازار طلا در آستانه انتخابات آمریکا

شاخص بورس همچنان می‌ریزد؟

۲۸ نماد بورسی متوقف شدند

بورس در نخستین هفته آبان‌ماه به کدام سمت می‌رود؟

تصویب صورت های مالی بیمه میهن

افتتاح شعبه جدید بیمه نوین در شهر لار

رالی باخت - باخت خودرو

فروش بزرگ بنزین در بورس

آیا سود ۲۵ درصدی در راه است؟

بعد از انتخابات آمریکا «قیمت دلار» چقدر بالا و پایین خواهد شد؟

۱۸.۵ میلیارد دلار تأمین ارز از ابتدای سال جاری

لوح تقدیروتندیس اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری به بانک توسعه تعاون

۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۶/۴کد خبر: 309893
ایستانیوز:اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پساکرونا و سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  در این مراسم مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین مدیران بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش تقاضای اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.
در این همایش اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین، مسئولین و نخبگان مدیریت ایران در دوران کرونا و پسا کرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده در بین آحاد مردم در شرایط بحرانی، افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پساکرونا با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده نمودن این اهداف، نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان به‌منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *