RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد:

آسیب شناسی و یکسان سازی دستورالعمل های اجرایی باید در اولویت قرار گیرد

۱۶:۷ - ۱۳۹۹/۵/۲۵کد خبر: 309594
ایستانیوز:دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در جلسه شورای مدیران، آسیب شناسی و یکسان سازی دستورالعمل های اجرایی را از اولویت های صندوق برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جلسه شورای مدیران امروز با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران ستادی صندوق در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت ساختمان گاندی برگزار شد.
 
آسیب شناسی و یکسان سازی دستورالعمل های اجرایی اولویت صندوق
 
اولین موضوع مطرح شده در جلسه شورای مدیران آسیب شناسی و یکسان سازی دستورالعمل های اجرایی صندوق قرض الحسنه شاهد بود.
 
دکتر اسلام کریمی در این نشست ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل های اجرایی صندوق، خواستار آسیب شناسی و یکسان سازی این دستورالعمل به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری مجموعه شد.
 
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد از مدیریت طرح و برنامه خواست در راستای یکسان سازی شیوه اجرا و نحوه برخورد رابطین و کارکنان مناطق با این دستورالعمل در سراسر کشور بازنگری های احتمالی را در دستور کار قرار دهند.
 
دریافت مطالبات از بیمه دی یکی از مهمترین برنامه های در دستور کار صندوق است
 
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در بخش دیگری از جلسه شورای مدیران صندوق با اشاره به موضوع اختلاف با بیمه دی گفت: پیگیری وصول مطالبات از شرکت بیمه دی به عنوان بیمه گر سال های گذشته صندوق در رشته عمر مانده بدهکار یکی از مهمترین برنامه های مدیریت صندوق قرض الحسنه شاهد است.
 
ایشان افزودند: متاسفانه علی رغم برگزاری جلسات متعدد در سطوح مختلف، بیمه دی تا کنون مطالبات صندوق را پرداخت نکرده و همین امر موجب نارضایتی تعدادی از اعضای صندوق را فراهم آورده است.
 
دکتر اسلام کریمی اظهار کرد: اگر چنانچه بیمه دی مطالبات به حق صندوق و اعضای آن را پرداخت نکند علی رغم میل باطنی مجبور به اقدام قانونی بر اساس مفاد قرارداد علیه این شرکت هستیم.
 
مشارکت کارکنان در موضوعات مشورتی مطرح شده قابل ستایش است/تغییرات در سازمان لازمه رشد نیروی انسانی است
 
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به مشارکت تعدادی از کارکنان صندوق در موضوعات مختلف و ارائه نظرهای مشورتی خود به مدیران، خواستار ادامه ترویج و تزریق این روحیه در تمامی پرسنل شد.
 
دکتر اسلام کریمی در این خصوص گفت: موفقیت هر مجموعه ای منوط به مشارکت و همدلی تمام آن مجموعه است که خوشبختانه این روحیه در صندوق شکل گرفته و مشارکت کارکنان در موضوعات مختلف مطرح شده قابل ستایش است.
 
ایشان در ادامه با اشاره به یکی از موضوعات مطرح شده افزودند: هفته گذشته و در نشست مجازی با از آنها خواسته شد تصور کنند درجایگاه مدیرعاملی صندوق قرار گرفته اند و بگویند چنانچه در آن شرایط قرار گیرند بیشتر چه موضوعاتی را در دستور کار قرار می دادند، که بیش از 30 نفر از کارکنان نظرات خود را در این خصوص ارسال کردند که جا دارد به نوبه ی خودم از این عزیزان بابت مشارکت در موضوع مطرح شده تقدیر و تشکر نمایم.
 
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به این موضوع گفت: اکثریت نظرات مطرح شده این عزیزان حول محور ارزیابی عملکرد مدیران مناطق و ستاد بود که نشان از اهمیت این موضوع برای کارکنان در سطوح مختلف دارد به همین دلیل تصمیم گرفته شد پس از تجزیه و تحلیلی که توسط مدیریت طرح و برنامه صورت گرفت امروز در اولین گام نظرسنجی عملکردی مدیران ستادی براساس 8 شاخص طراحی شده انجام شود و در مرحله بعد نظرسنجی عملکردی مدیران مناطق در دستور کار قرار گیرد.
 
دکتر کریمی با اشاره به اهمیت عملکرد منابع انسانی در سازمان، گفت: یکی از عوامل موفقیت هر سازمانی ایجاد فضای رشد و توسعه فردی و سازمانی نیروی انسانی است که ما هم در صندوق قرض الحسنه شاهد تصمیم گرفته ایم با ارزیابی عملکرد مدیران ستادی و مناطق تغییر و تحولات مورد نیاز را صورت دهیم.
 
از طریق بانک مرکزی بصورت جد پیگیر افزایش سقف پرداخت تسهیلات هستیم
 
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در بخش دیگری از جلسه شورای مدیران با اشاره به موضوع افزایش سقف پرداخت تسهیلات به اعضاء گفت: صندوق به عنوان یک نهاد مالی تحت نظارت بانک مرکزی ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل های جاری است و بر همین اساس امکان اینکه راسا اقدام به افزایش سقف پرداخت تسهیلات کند را ندارد اما از ابتدای سال جاری با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا مکاتبات و رایزنی های لازم جهت اخذ مجوز افزایش سقف پرداخت تسهیلات با بانک مرکزی صورت گرفته است و امیدواریم هر چه زود تر بتوانیم موافقت لازم را اخذ کنیم.
 
دکتر کریمی افزود: خوشبختانه صندوق از بابت منابع لازم برای افزایش سقف تسهیلات مشکل خاصی ندارد و می تواند پاسخگوی نیاز اعضاء باشد اما همانطور که گفته شد برای عملیاتی کردن افزایش سقف پرداخت تسهیلات نیازمند مجوز بانک مرکزی هستیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *