RSS
امروز یکشنبه ، ۵ بهمن ۱۳۹۹
آخرین اخبار

طرح عدل بانک رفاه کارگران، تمدید شد

تداوم حضور بیمه دانا در هیات مدیره اتکایی امین

صندوق بیمه حوادث طبیعی تحولی در حوزه آرامش عمومی به شمار می رود

تقدیر شبکه فروش بیمه آسیا از عملکرد مدیر عامل و هیات مدیره

راه اندازی سامانه وب اپلیکیشن همراه بانک ملت

مزایده عمومی موسسه ملل

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از آریاساسول

بانک رفاه کارگران در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت

نحوه رفع سوءاثر چک طبق قانون جدید

فاصله تورمی دهک‌ها در دی ماه اعلام شد

یارانه‌ها دو برابر می‌شود

مشکل کشور تولید نیست، توزیع است

فروش اقساطی ۵۵ هزار واحد مسکن مهر طی امسال

استفاده از تمام ظرفیت‌های بانک سپه در اجرای پروژه بید بلند

تحقیق و تفحص مجلس از بازار سرمایه

هشدار پورابراهیمی درباره انتخاب رییس جدید سازمان بورس

ضرورت کمک به مال باختگان بازار سرمایه

چرا طلا گیر افتاد؟

وزیر اقتصاد:به دنبال اقتصاد هوشمند هستیم

راهیابی محصول ۶ شرکت به بازار اصلی بورس کالا

توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند

مازوت بلای جان صنعت سیمان شده

ساکنان و مالکان واحدهای مسکونی بیمه می شوند

روابط عمومی، نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد

تداوم برتری بانک آینده در مشتری مداری و شفافیت

دلیل اختلال در بزرگ‌ترین کارگزاری بورس تهران

۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۵/۲۵کد خبر: 309586
ایستانیوز:در جلسه معاملاتی امروز بازار سرمایه، مشتریان بزرگ‌ترین کارگزاری بورس تهران با مشکل مغایرت مانده‌حساب مواجه شده و ناتوان از انجام معامله خرید بودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،اختلالات هسته معاملات و قطع و وصل پلتفرم‌های معاملاتی کارگزاران بورس چند ماهی است که به یکی از مشکلات رایج و روزمره بورس تهران تبدیل شده است. در این میان، در جلسه معاملاتی امروز (شنبه، 25 مرداد) بزرگ‌ترین کارگزاری کشور نیز با اختلال‌هایی در مانده‌حساب مشتریان روبرو شد که البته حدود 2 ساعت پس از آغاز بازار مرتفع شد اما به دو دلیل به پررنگ شدن حواشی بازار سرمایه منجر شد.
 
کارگزاری مفید، که عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین کارگزاری بورس تهران را نیز یدک می‌کشد، بیشترین تعداد مشتریان بازار سرمایه ایران را به خود اختصاص داده و از طریق شرکت‌های زیرمجموعه خود مسئولیت خدمت‌رسانی به طیف وسیعی از کارگزاران بورسی را نیز بر عهده دارد؛ ازاین‌رو هرگونه اختلال یا هنگی سیستمها این کارگزاری، موردتوجه دامنه وسیعی از کاربران قرار می‌گیرد.
 
از ابتدای ساعات معاملاتی امروز، مشتریان کارگزاری مفید، امکان مشاهده مانده‌حساب خود را نداشته و نمی‌توانستند خریدهای درخواستی را صورت دهند. در این زمینه هانی شهری، مدیرعامل شرکت تدبیر پرداز، گفت: مشکلات فنی و نرم‌افزاری پیش‌آمده موجب شده است که برخی مشتریان، امکان مشاهده مانده‌حساب خود را در داخل پرتفوی سرمایه‌گذاری را نداشته باشند.
 
او در این خصوص ادامه داد: مشکلات نرم‌افزاری و عدم سینک مانده مشتریان میان بک آفیس و آنلاین، موجب به وجود آمدن این مشکل شده بود و کارشناسان نسبت به به‌روزرسانی و برطرف کردن مشکلات اقدام کردند.
 
گفتنی است مشکلات مربوط به مانده مشتریان در کارگزاری مفید، در حوالی ساعت 11 و 10 دقیقه امروز برطرف شد.
 
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *